la 17-10-2024 10:18 PM
Bună seara, stimați colegi!
Azi a trebuit să fac un drum mai lung în afara Bucureștiului, către o adresă necunoscută, prin transport în comun. A trebuit să folosesc foarte des, chiar și timp mai lung, aplicația „Moovit", așteptând autobuze, schimbând alte mijloace. Am găsit adresa. La întoarcere, am vrut să aplic din nou „Moovit", să văd cum o să mă descurc.
STUPOARE: Am primit mesajul, în engleză, cam așa: PREA MULTE ÎNCERCĂRI, „așteptați o oră și 40 de minute, și încercați din nou"! CUM? Cineva mă ia de prost? Și nu știu cine și de ce!
Ați mai pățit așa ceva? Telefonul este Samsung A34 5G.
Aveți vreo idee? Vreun sfat? Am mai pățit-o o dată, dar numai pentru câteva minute.
Mulțumesc!
la 18-10-2024 06:19 AM
Salutare!
Mă gândesc la faptul că s-a blocat aplicația respectivă, nu este exclus. Sau poate dacă vede că o folosești mai mult și este gratuită, încearcă să te blocheze pentru a folosi o variantă pe bani.
Nu știu, nu folosesc aplicația respectivă, doar am presupus.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor