anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme de conectare aplicația „Moovit"

ramscher
Explorator entuziast

Bună seara, stimați colegi!

Azi a trebuit să fac un drum mai lung în afara Bucureștiului, către o adresă necunoscută, prin transport în comun. A trebuit să folosesc foarte des, chiar și timp mai lung, aplicația „Moovit", așteptând autobuze, schimbând alte mijloace. Am găsit adresa. La întoarcere, am vrut să aplic din nou „Moovit", să văd cum o să mă descurc.

STUPOARE: Am primit mesajul, în engleză, cam așa: PREA MULTE ÎNCERCĂRI, „așteptați o oră și 40 de minute, și încercați din nou"! CUM? Cineva mă ia de prost? Și nu știu cine și de ce! 

Ați mai pățit așa ceva? Telefonul este Samsung A34 5G.

Aveți vreo idee? Vreun sfat? Am mai pățit-o o dată, dar numai pentru câteva minute.

Mulțumesc! 

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Mă gândesc la faptul că s-a blocat aplicația respectivă, nu este exclus. Sau poate dacă vede că o folosești mai mult și este gratuită, încearcă să te blocheze pentru a folosi o variantă pe bani.

Nu știu, nu folosesc aplicația respectivă, doar am presupus.