anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu imaginea de pe camera selfie in aplicatiile Whatsapp si Meet la Samsung Galaxy A55 5G!

Ivat
Junior entuziast

Buna,am achizitionat un Samsung A 55,5G si am remarcat ca in aplicatiile Whatsapp si Meet nu-mi apare imaginea ,si binenteles nici cei cu care sunt ci=onectat si conversez nu ma vad !Daca comut pe camera din spatele telefonului exista imagine !Am cautat pe muuulte tutoriale sa gasesc hiba,sau mai bine zis sa gasesc "solutia" .Nu am gasit nimic..si fac apel la dv.sa ma "lumineze" !

1 Soluţie acceptată‚

Bun, atunci avem una bucata bug de soft. Si intrucat se manifesta si cu alte aplicatii third party, as zice ca problema e la Samsung, nu la Whatsapp/Teams.

In prima instanta, vezi daca ai actualizari de sistem. Daca da, fa-le si verifica situatia dupa aceea. Asta in caz ca poate s-a remediat pe parcurs.

De asemenea, doar in caz ca gresesc, si problema e, printr-o coincidenta, a dezvoltatorului aplicatiei, si nu a Samsung-ului, asigura-te ca ai toate actualizarile aplicatiilor la zi.

Daca e totul la zi, si totusi nu functioneaza, retur telefon si aia e. Personal nu recomand Samsung. Dar daca vrei Samsung, eventual incearca alt model, in caz ca e ceva specific pe modelul asta.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

31 Răspunsuri 31

Ivat
Junior entuziast

Multumesc de invitatie,dar as dori,daca se poate sa nu mai ''vin'' cu astfel de probleme.Adica astea (problemele) implica si un consum nervos,de timp si..de bani !Ceea ce reprosez eu acelora care prezinta astfel de modele de telefoane,in varii modalitati, este faptul ca nu spun ca exista niste ''probleme'' ! Adica  sa traga un semnal de alarma !

Orice experienta ne ajuta sa luam decizii mai bune pe viitor. 

Comunitatea este un loc fain, unde poti gasi suport legat de probleme ce fac parte din portofoliul Orange, si uneori nu numai, insa totodata poti veni sa impartasesti si experiente pozitive din care sa poata invata si alti utilizatori:)

Zi faina sa ai!❄️🌞

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Și eu am zis pa, după S20. Prea scumpe pentru ceea ce oferă și există alternative mai ieftine și mai capabile. Și numai după ce testezi vezi care sunt diferențele! Așa a fost și în cazul meu și nu mă mai întorc la așa ceva!

Mă bucur că ai ajuns la o concluzie!

Ivat
Junior entuziast

Am achizitionat recent (ieri) un telefon Samsung Galaxy A55  5Gsi am remarcat faptul ca nu-mi apare imaginea (prin camera selfie) deci nu pot fi vazut de interlocutori.Daca insa comut pe camera din spate apare imagine !

Va rog,daca stie cineva ce este si cum se remediaza "problema" sa ma ajute .Multumesc !

FLo1
#StarMember

@Ivat: Încearcă o reinstalare a aplicației. Funcția de ”switch mode” este ceva mai nouă și există posibilitatea ca versiunea instalată acum pe telefon să nu recunoască ambele funcționalități ale camerei în timpul unui apel video. 

Ivat
Junior entuziast

Multumesc...dar am facut-o !Si,..nimic !

FLo1
#StarMember

În acest caz poate fi o problemă de permisiuni acordate camerei, mai ales în contextul în care camera frontală este verificată și funcțională.

Salut,

Doar de confirmare, poti sa treci pe camera frontala, dar nu se vede efectiv nimic? Sau nu poti sa treci deloc pe camera frontala? Daca e cea de-a doua, primesti vreo eroare?

Din moment ce camera principala (cea din spate) merge, nu pare sa fie o problema de permisiuni. Asta daca nu cumva, softul de pe telefonul ala face o diferenta intre camera din fata si cea din spate, si ofera permisiuni separate. Dar, in general, e o singura setare. Deci, daca merge cea din spate, ar trebui sa mearga si cea din fata.

De asemenea, ai folie pe ecran? Husa, ceva? Altfel spus, posibil sa-ti acopere ceva camera frontala?

Cu aplicatia de Camera, e totul ok? Problema se manifesta doar in apeluri video pe Whatsapp/Teams?

Client Orange

Ivat
Junior entuziast

Telefonul nu are husa sau ceva care sa impidice obiectivul foto frontal.Daca utilizez aplicatia camera ...totul este O.K. Adica ..ma vad !Si,raspuns la '' ce se vede cand schimb ,in aplicatie pe camera frontala =negru absolut !Si,nu se pune problema in lagatura cu ''permisiuni''..ca toate sunt permise !

Bun, atunci avem una bucata bug de soft. Si intrucat se manifesta si cu alte aplicatii third party, as zice ca problema e la Samsung, nu la Whatsapp/Teams.

In prima instanta, vezi daca ai actualizari de sistem. Daca da, fa-le si verifica situatia dupa aceea. Asta in caz ca poate s-a remediat pe parcurs.

De asemenea, doar in caz ca gresesc, si problema e, printr-o coincidenta, a dezvoltatorului aplicatiei, si nu a Samsung-ului, asigura-te ca ai toate actualizarile aplicatiilor la zi.

Daca e totul la zi, si totusi nu functioneaza, retur telefon si aia e. Personal nu recomand Samsung. Dar daca vrei Samsung, eventual incearca alt model, in caz ca e ceva specific pe modelul asta.

Client Orange

Ivat
Junior entuziast

Multumesc,am facut-o !I-am anuntat pe cei de la Orange ca renunt la telefon...si,asteot sa vina sa-l ia !O zi (deosebit) de buna va doresc !

Ivat
Junior entuziast

Sunt destul de ''batran'' si imi aduc aminte afirmatia unui taran  care ,in anii socialismului spunea E bune irigatiile...Asa si eu ,pot spune ca E buna comunitatea Orange !Am remarcat promptitudinea cu care ati reactionat,si va multumesc.Si,culmea am gasit si ''solutia'' =retur telefon.Dar, as dori sa le sugerez celor ce fac ''apologia'' acestui telefon s-o lase mai moale !Sunt convins ca cei de la Samsung vor gasi solutia..dar eu am ramas cu impresia Never again ,Samsung !

Cu mare placere. 

Doar ca idee, eu m-am oprit din “samsungit" la Galaxy S4. 🙂 De atunci, tind sa caut telefoane cu softul mai simplu, mai curat, mai rapid (tocmai pentru ca e mai putin incarcat), si…uneori, chiar si mai ieftine. Nu intotdeauna tot ce e ieftin e si slab calitativ. Si nu tot ce e scump e si bun.

Pe mine Samsung m-a dezamagit, si pana nu vad o schimbare masiva (ceea ce, foarte probabil, nu se va intampla niciodata, pentru ca problema e de mentalitate in primul rand), nu am de gand sa mai iau in calcul Samsung ca telefon personal. Mi se pare ca au ajuns foarte sus, nu le mai ajunge nimeni la nas, si au impresia ca pot sa faca ce vor, ca lumea va cumpara oricum produsele lor. Sunt mari, dar grandomania asta nu e buna. Si…cu cat mai multe modele vei scoate, cu atat mai greu va fi sa oferi calitate pe toate.

Client Orange

Jay
Campion certificat

Cu asta sunt de acord.. cand unii ajung prea sus, indiferent despre ce este vorba, servicii, produse, etc.. nu mai fac lucrurile la fel de bine.. si trebuie sa li se spuna.. cine stie, poate se mai schimba mentalitatile, daca nu, este pierderea lor..

Jay
Campion certificat

Salut!

Eu as spune never again daca mi s-ar intampla cu mai mult de un model.. 🙂

Folosesc de foarte multi ani Samsung, a fost nevoie sa duc un telefon S10 nou in service din cauza procesorului si s-a rezolvat, insa singurul model pe care nu l-as mai folosi niciodata ar fi din seria J.. ramanea fara semnal si daca nu observai statea linistit asa cu zilele, nu primeai niciun fel de mesaj daca era intr-o varianta care necesita internet, pana nu il restartai.

Am trecut de la Nokia la Blackberry (de care m-am despartit greu) si apoi la Samsung. Asa este, mai dau chix uneori, dar n-as renunta la Samsung inca.. in functie de cum se finalizeaza situatiile care apar bineinteles.. 

Succes cu urmatorul model, din orice gama ar fi, sa mearga perfect din start..