anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

iOS18 RCS Messages

Si1viu
Junior

Conform site-ului Apple RCS Messages nu sunt încă disponibile la Orange România însă alte țări din UE au opțiunea aceasta.

Se poate anunța aici dacă și Orange lucrează să lanseze această opțiune?
Va funcționa și pe Orange și pe Yoxo din același moment?

76 Răspunsuri 76

Eu sunt unul din milioanele de clienți din România. Te las pe tine să faci proporția păreri mele. Dacă îți este util, pune întrebări și insistă pe implementare. 

Și mă repet a N-a oară: nu sunt plătit de Orange și, ca să fie treaba completă, nici măcar utilizator de Windows nu sunt (și nici măcar programator nu sunt).

Totuși, aș insista și la producător. Orange Spania vad ca au activat serviciul în septembrie.

Aș vrea și eu imessage pe Android. Crezi ca Apple ii va da drumul? Măcar sa fie ambele variante pe ambele platforme (și împăcăm și capra și varza).

Și da, când un gigant tech implementează ceva sau oferă spre implementare, e de așteptat să dureze ceva timp, indiferent că e "doar la un buton distanță". 

Probabil trebuie făcut ceva protest în față la un Orange.

Ori sunt niște oameni din echipa de comunicare nesimțiți și nu pot să transmită o informație la managerii care alocă resurse la developers. Ori acei manageri sunt capitaliști turbați care nu consideră ca se merită financiar efortul. 

Sincer, m-aș muta din simplu fapt ca au implementarea, dar pute lenea sub ei. 

N-am reușit sa găsesc ceva mai oficial (nici nu mi-am bătut prea tare capul), dar Vodafone nu ar mai avea RCS activ:

https://www.samsung.com/ro/support/mobile-devices/what-does-vodafones-rcs-termination-mean-for-my-ga...

Știu ca la un moment dat Samsung ar fi vrut să se despartă de Google, dar au renunțat la idee, deci se întâmplă ceva cu serviciul ăsta. Un operator renunță, un altul încă nu-l introducerea, iar Apple trâmbițează ca l-a implementat după nu știu câți ani de existență a serviciului. 

user_18472788