
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 06:38 AM
Bună dimineața!
Cum se pot conecta căștile la un telefon prin Bluetooth, deoarece, nu reușesc să mă conectez la ele. Am urmat tutorialul de la Huawei, în care precizează ca după deschiderea lor să apăs 2 secunde pe butonul lateral. Deschid capacul, se aprinde ledul verde și dispare după câteva secunde.
Mulțumesc cu recunoștință!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2024 01:37 PM
@Razvan asa cum ti-am scris mai sus in cazul in care nu reusesti nimica,il poti duce de unde l-ai achizitionat impreuna cu bonul fiscal/garantia pentru a putea fi dus in service si verificat.
Eu am avut problema cu casca stanga care nu se conecta si nici nu vroia sa-si faca upgrade si l-am dus imediat la Orange Service deoarece din Orange a fost luat si echipa de acolo foarte amabili l-au trimis in service pentru remediere si in cateva zile le-am primit inapoi si testate la fata locului.
Bafta!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 08:16 AM
Salut Razvan. Ai încercat să scoți din cutia lor CEL PUȚIN una dintre căști? Ulterior încearcă asocierea. Căștile care rămân în suportul lor înseamnă că nu se utilizează. Rămân ambele.... echipamentul e pe... OFF.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
06-12-2024 08:55 AM - editat 06-12-2024 08:57 AM
Ledul trebuie sa fie alb in modul pairing

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 04:27 PM
Aha. Nu merg, o să le duc la service.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 09:44 AM
Salutare!
Incearca aplicatia AI Life (routerul meu apare offline pentru ca nu sunt acasa si nu sunt conectat la el):
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 11:33 AM
Salutare @Razvan
Urmezi pasi de mai jos:
Activare Bluetooth >>> deschizi cutia la casti si ti apasat cateva secunde butonul lateral de pe cutie pentru gasirea castilor.In mod normal in cateva secunde ar trebui sa-ti apara in lista cu denumirea "Huawei FreeBuds 4".
In cazul ca nu iti apare urmeaza tutorialul de mai jos pentru a instala aplicatia AI Life
In cazul ca nici asa nu functioneaza il poti duce de unde l-ai achizitionat impreuna cu bonul fiscal/garantia pentru a putea fi dus in service si verificat.
In principiu castile la prima utilizare din ce am vazut si la castile mele trebuia sa isi faca un update asa cum se vede mai jos in clip:

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
06-12-2024 12:00 PM - editat 06-12-2024 12:08 PM
Mulțumesc cu recunoștință! Când ajung acasă o să testez căștile, poate va funcționa cu aplicația AI Life.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 12:25 PM
Salutare!
După ce le încarci, le bagi în urechi, pornești bluethooth și le asociezi ulterior, după care ar trebui să funcționeze.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 04:28 PM
Posibil, să fie un defect de fabricație. Mulțumesc cu recunoștință tuturor!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 04:51 PM
Salut @Razvan,
Nu iti trebuie Ai Life sau alte aplicatii, deschizi capacul, castile raman in carcasa, ti apasat pe buton de pe carcasa pana ledul incepe sa lumineze intermitent, acum castile se afla in pairing mode. Pe telefon activezi Bluetooth si le cauti la dispozitive, o sa apara numele acestora in lista de pe telefon. Le selectezi si astept sa se imperecheze. Asta e tot.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 08:48 PM
Așa am citit și am făcut, numai că nu ies din pairing mode. Am încercat și prin cablu de date, nicio șansă.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2024 08:55 PM
Poți încerca și pe un alt telefon?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2024 08:08 AM
Am vrut să mă conectez la iPhone și Sony. Nu vrea și pace.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2024 08:23 AM
Bănuiesc că ai resetat căștile (Red light).
https://consumer.huawei.com/en/support/article/en-us15770811/
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2024 01:37 PM
@Razvan asa cum ti-am scris mai sus in cazul in care nu reusesti nimica,il poti duce de unde l-ai achizitionat impreuna cu bonul fiscal/garantia pentru a putea fi dus in service si verificat.
Eu am avut problema cu casca stanga care nu se conecta si nici nu vroia sa-si faca upgrade si l-am dus imediat la Orange Service deoarece din Orange a fost luat si echipa de acolo foarte amabili l-au trimis in service pentru remediere si in cateva zile le-am primit inapoi si testate la fata locului.
Bafta!
