anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectare căști huawei Free Buds 4

Razvan
#StarMember

Bună dimineața!

Cum se pot conecta căștile la un telefon prin Bluetooth, deoarece, nu reușesc să mă conectez la ele. Am urmat tutorialul de la Huawei, în care precizează ca după deschiderea lor să apăs 2 secunde pe butonul lateral. Deschid capacul, se aprinde ledul verde și dispare după câteva secunde. 

Mulțumesc cu recunoștință!

image.jpg

1 Soluţie acceptată‚

alexeugeniu
Explorator

@Razvan  asa cum ti-am scris mai sus in cazul in care nu reusesti nimica,il poti duce de unde l-ai achizitionat impreuna cu bonul fiscal/garantia pentru a putea fi dus in service si verificat.

Eu am avut problema cu casca stanga care nu se conecta si nici nu vroia sa-si faca upgrade si l-am dus imediat la Orange Service deoarece din Orange a fost luat si echipa de acolo foarte amabili l-au trimis in service pentru remediere si in cateva zile le-am primit inapoi si testate la fata locului.

Bafta!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember

Salut Razvan. Ai încercat să scoți din cutia lor CEL PUȚIN una dintre căști? Ulterior încearcă asocierea. Căștile care rămân în suportul lor înseamnă că nu se utilizează. Rămân ambele.... echipamentul e pe... OFF.

MihaiC99
Explorator

Aha. Nu merg, o să le duc la service.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Incearca aplicatia AI Life (routerul meu apare offline pentru ca nu sunt acasa si nu sunt conectat la el):

WhatsApp Image 2024-12-06 at 09.42.49_2ee8fdec.jpg

alexeugeniu
Explorator

Salutare @Razvan 

Urmezi pasi de mai jos:

Activare Bluetooth >>> deschizi cutia la casti si ti apasat cateva secunde butonul lateral de pe cutie pentru gasirea castilor.In mod normal in cateva secunde ar trebui sa-ti apara in lista cu denumirea "Huawei FreeBuds 4".

In cazul ca nu iti apare urmeaza tutorialul de mai jos pentru a instala aplicatia AI Life

In cazul ca nici asa nu functioneaza il poti duce de unde l-ai achizitionat impreuna cu bonul fiscal/garantia pentru a putea fi dus in service si verificat.

In principiu castile la prima utilizare din ce am vazut si la castile mele trebuia sa isi faca un update asa cum se vede mai jos in clip:

Razvan
#StarMember

Mulțumesc cu recunoștință! Când ajung acasă o să testez căștile, poate va funcționa cu aplicația AI Life.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

După ce le încarci, le bagi în urechi, pornești bluethooth și le asociezi ulterior, după care ar trebui să funcționeze.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Posibil, să fie un defect de fabricație. Mulțumesc cu recunoștință tuturor!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Razvan

Nu iti trebuie Ai Life sau alte aplicatii, deschizi capacul, castile raman in carcasa, ti apasat pe buton de pe carcasa pana ledul incepe sa lumineze intermitent, acum castile se afla in pairing mode. Pe telefon activezi Bluetooth si le cauti la dispozitive, o sa apara numele acestora in lista de pe telefon. Le selectezi si astept sa se imperecheze. Asta e tot. 

Razvan
#StarMember

Așa am citit și  am făcut, numai că nu ies din pairing mode. Am încercat și prin cablu de date, nicio șansă.

Poți încerca și pe un alt telefon?

Razvan
#StarMember

Am vrut să mă conectez la iPhone și Sony. Nu vrea și pace.

Bănuiesc că ai resetat căștile (Red light).

https://consumer.huawei.com/en/support/article/en-us15770811/

alexeugeniu
Explorator

@Razvan  asa cum ti-am scris mai sus in cazul in care nu reusesti nimica,il poti duce de unde l-ai achizitionat impreuna cu bonul fiscal/garantia pentru a putea fi dus in service si verificat.

Eu am avut problema cu casca stanga care nu se conecta si nici nu vroia sa-si faca upgrade si l-am dus imediat la Orange Service deoarece din Orange a fost luat si echipa de acolo foarte amabili l-au trimis in service pentru remediere si in cateva zile le-am primit inapoi si testate la fata locului.

Bafta!