1. În cazul avarierii accidentale, în condiţiile specificate în prezentul document, Asigurătorul va acoperi costul aferent reparaţiei bunului asigurat sau, dacă reparaţia nu este fezabilă din punct de vedere economic sau tehnic, asigurătorul poate decide INLOCUIREA bunului asigurat CU ACELASI MODEL de bun oferit de Orange, nou sau recondiționat, în baza stocului disponibil.
Dacă Orange nu mai dispune de acelaşi model al bunului asigurat, Asigurătorul va INLOCUI bunul asigurat cu unul SIMILAR DIN PUNCT DE VEDERE AL CARACTERISTICILOR TEHNICE, existent în oferta Orange, AL CARUI PRET STANDARD NU DEPASESTE SUMA ASIGURATA.
Acest bun similar poate fi un produs comercial sau o unitate de schimb din stocul de service, nouă sau recondiționată, conform deciziei Asiguratorului. În toate cazurile în care se dispune înlocuirea bunului cu un bun similar din punct de vedere al caracteristicilor tehnice, Asigurătorul împreună cu Orange va pune la dispoziţia
Clientului o listă de produse alternative (în funcţie de modelele şi stocul disponibil), iar Clientul poate alege doar un produs din această listă.
CLIENTUL NU ARE POSIBILITATEA DE A FOLOSI DESPAGUBIREA CA O PLATA PARTIALA PENTRU A ACHIZITIONA UN ALT PRODUS IN AFARA CELOR DIN LISTA SUS MENTIONATA (prin plata unei diferențe de preț), şi nici nu poate, în nicio situaţie, solicita sau primi o compensaţie/despăgubire în numerar.
2. În cazul furtului, Asigurătorul va înlocui bunul asigurat cu unul identic oferit de Orange, în baza stocului disponibil.
Dacă Orange nu mai dispune de acelaşi model al bunului asigurat, Asigurătorul va înlocui bunul asigurat cu unul similar din punct de vedere al caracteristicilor tehnice, existent în oferta Orange, al cărui preţ standard nu depăşeşte Suma Asigurată. Clientul nu are posibilitatea de a folosi despăgubirea ca o plată parțială pentru a achiziţiona un alt bun în afara celor din lista sus menţionată (prin plata unei diferențe de preț) şi nici nu
poate, în nicio situaţie, solicita sau primi o compensaţie/despăgubire în numerar.