anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sugestie plata abonament YOXO

DUMY86
Junior

Salut tuturor,

De luna asta sunt si eu in YOXO, pana acum imi place mult, fiind foarte modificabil se pliaza pe nevoile tuturor.

Nu am avut probleme pana acum, dar din experientele descrise de alti abonati, se pare ca apar probleme cu efectuarea platii. Au fost cazuri cand scadenta era in weekend si de aceea nu s-a facut plata, e ceva ce se poate intampla oricui. Inteleg ca sunt oferite 48 ore pentru plata, dar pot fi zile libere legale vineri/luni, si e posibil sa nu fie suficiente acele ore. 

Sugestia mea este sa implementati un portofel electronic, pentru "zile negre". 😁 Am vazut ca aveti aceasta functie pe Orange TV Connect, si ar fi utila si pe YOXO. Inteleg ca fiind plata recurenta e nevoie de un card bancar, dar si la abonamentul de la PlayStation de exemplu, tot asa trebuie card bancar inregistrat fiind vorba de abonament cu plata recurenta, dar poti plati si din portofelul electronic.

In felul asta abonatii n-ar mai avea probleme in caz ca nu merge cardul, l-au pierdut si e weekend, au card nou si nu a reusit inregistrarea, etc. Ai ca solutie de avarie portofelul electronic, rezolvi pe moment asa, si pana la urmatoarea factura ai timp sa incarci din nou portofelul/sa rezolvi problemele cu cardul.

O zi superba va doresc! 😀

 

 

 

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember

Salut Dumy!

Ma, nu-i o idee rea. 😄

Eu nu am Yoxo, dar am o curiozitate bazata pe functionalitatea de la abonamentele clasice. La Yoxo nu poti sa platesti...in plus? Gen, sa zicem ca ai factura 25 de lei, si pui 50. Nu raman restul de 25 de lei pe cont, caz in care se pot retrage automat pentru factura urmatoare?

Daca da, ar fi si asta o alternativa pe care o poti folosi deja, pana la o eventuala implementare a acelui portofel de care spuneai mai sus. Daca nu exista asa ceva, atunci fie se poate implementa asta, fie...cum ai zis si tu, cu acel portofel virtual, pe cont. Ideea e sa ai bani in cont, in caz ca nu poti sa platesti cu cardul.

Dar da, mi se pare o idee buna. 🙂

Client Orange

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Mă bucur foarte mult că ai ales Yoxo și că îți place.

Din punctul meu de vedere, ideea de implementare a unui portofel electronic care să poată fi folosit atunci când sunt probleme cu efectuarea plății automate a abonamentului este foarte bună și n-ar strica deloc.

Să ai și tu o zi superbă!🙂

DUMY86
Junior

Nu cred ca ai optinea sa platesti in plus, si nici cu cateva zile in avans, cel putin eu n-am gasit asa ceva in aplicatie🙂

Citeam pe-aici postari cu probleme de plata de prin luna aprilie cu clienti nemultumiti, si m-am gandit ca ar fi o implementare utila pentru clienti si pentru longevitatea Yoxo-ului, s-ar elimina o slabiciune 😊

Da, au fost intr-adevar niste probleme. Si mai demult, si acum cateva luni. Si da, e o idee foarte buna.

Eu unul nu sunt mare fan Yoxo. Si asta e unul dintre motive. Dar asta nu inseamna ca implementarea de care vorbesti tu nu ar fi utila. Ba din contra. Ar fi binevenita. 🙂

Client Orange

Partea unui portofel electronic ar fi indicată inclusiv pentru acțiunile care necesită credit, nu doar strict pentru plata facturii, iar în avans nu există motive întemeiate (nici măcar legal) pentru efectuarea plății. Dar pe partea cu efectuarea plății, ar fi mai bine de efectuat din credit existent decât prin direct debit. Direct debit ar fi mai bine o alternativă de rezervă.

Corect, sunt convins ca aplicabilitea ar putea fi vasta, sunt destul de multe optiuni de date/voce care ar putea fi platite asa, eu m-am axat pe partea cu factura pentru ca am vazut niste situatii concrete si ar fi neplacut sa nu pot folosi numarul de telefon pentru neplata, cand problema e una tehnica, si nu de intentie.

Pe mine nu m-ar deranja daca as face platile nici din creditul din portofel ca optiune de baza, important e sa se faca de fiecare data 🙂

Dar serviciile cu plata recurenta cred ca prefera ca metoda principala de plata cardul, nu creditul existent. Cum spuneam si in prima postare, asa e si la abonamentul PlayStation, e recurent si se debiteaza anual de pe card daca nu-l anulezi inainte de scadenta. In caz ca vrei, il poti anula si poti plati si din portofel.

@DUMY86: Mi-e să nu fie considerat... prepay în acest caz, în loc de abonament. De altfel, PPD spre deosebire de PPY se plătește după data scadenței, nu înainte. Dar cum menționam, o multitudine de platforme au ”inventat” <portofelul electronic>, deci nu văd de ce nu ar fi posibil și aici, mai ales că sunt destule acțiuni care necesită credit (apel numere scurte, plăți online etc.). 

LATER: Și mai e un motiv pentru care fac analogia cu PPY: opțiunile de PPY activate din abonament sau credit sunt recurente (față de cele plătite direct cu card bancar care nu sunt recurente).

DanielaH
Moderator

@DUMY86, mulțumim pentru sugestie! O vom transmite colegilor noștri de la Yoxo.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu folosesc Yoxo, dar mi se pare o idee excelentă. Cred că te referi că ar trebui să ai bani în cont înainte de expirarea lunii de facturare și să ți se ia de acolo, dacă sunt probleme la momentul când se termină luna.

 

Exact, un plan B in caz ca apar situatii neprevazute, pentru cine vrea sa fie safe. Cum ai spus si tu, daca sunt probleme cu cardul la data scadenta si nu se efectueaza plata, sa ai optiunea sa platesti din portofelul electronic. In situatiile normale tot cardul bancar sa ramana folosit pentru platile recurente.