anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

"Face-lift" homepage Comunitate Orange

FLo1
#StarMember
Dragilor, iubitori de "cosmetică" (sau nu), acest mesaj se vrea mai degrabă o deschidere spre feedback, idei de îmbunătățire a paginii "Comunității". Personal, mi se pare puțin cam... împrăștiată, eu considerându-mă puțin cam cu ”fix-uri” în privința aranjării (nu aranjamentelor 🙂 ). Așa că în imaginea atașată, deși pe alocuri unele pictograme sunt ”înghesuite”, vă propun să analizați și să comentați partea de sus a paginii Comunității Orange:
- vechi vs. propus
- cum arată acum si ce este în plus ca informație pe pagină
- funcții suplimentare de adăugat (dacă este nevoie)
- idei de îmbunătățire a filtrelor / editării mesajelor
..............................
O varianta a paginii ”down page”.... curand.
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Mulțumim mult pentru sugestii, le analizăm și vom vedea ce putem "aduce la viață". Vă ținem la curent cu dezvoltările viitoare. Edit: - avem soluțiile pinned în partea de sus a topic-urilor, dar și printre răspunsuri - am adăugat noi condiții la setarea username-ului pentru a evita duplicarea sau introducerea de e-mail-uri sau numere de telefon - avem acum paginație pe topic-urile cu peste 15 răspunsuri - am adăugat un nou tab în homepage - Utile unde regăsiți topic-uri de tip tutorial

Vizualizare soluţie în postul original

74 Răspunsuri 74

FLo1
#StarMember
Si mai supun atentiei MENIUL din subsolul (ca nu e jos deloc) paginii ORANGE.RO. !!!!VEZI FOTO!!!! Cati dintre voi au accesat, macar de curiozitate, linkurile de la UTILE? De ce toate "solutiile ajutatoare" trebuie scrise cu o litera de-o schioapa? De ce nu plaseaza ORANGE macar o imagine (obilgatoriu) cu un text de tipul "Solutia ta spre rezolvarea problemelor tale", acestea fiind legate de un link catre aceste "UTILE", catre "pagina de HELP si CONTACT", catre o pagina de SESIZARI nu de "feedback" (o apa de ploaie in multe din cazuri). De ce , de ce, si iar de ce? ______________________ Cati dintre voi ati rasfoit macar o singura data revista ORANGE SHOP, sau poate nici nu stiati de ea? Cati dintre voi folositi Testele de viteza prezente in categoria de UTILE? Sau tot Goagal le rezolva pe acestea mult mai repede si mai aproape de voi. Mdaaa.... stiu. C'est la vie.... mais pas en rose! ___________________ Edit2: De ce sectiunea "CONTACT" este pusa intre linkuri "utile" si nu la sectiunea "HELP"? In schimb DE CE "Comunitatea Orange" este mereu in HELP linia intai a frontului? De ce? ...si iar de ce?

Ascary
Campion certificat
Da,cred ca se vrea ca "prima linie" sa fie Comunitatea. Problemele/intrebarile IN GENERAL sunt cam aceleasi si sigur s-a gasit deja o solutie astfel ca noul membru care initiaza o intrebare are toate sansele ca solutia sa fie oferita deja,astfel afla repede raspunsul. In cazurile particulare unde membrii Comunitatii nu pot oferi o solutie,fie este recomandat chatul,fie apel la relatii cu clientii si in ultima instanta intervine "cavaleria" adica moderatorul sau Orange Assistant. Parerea mea ca este mai bine asa adica sa se faca trimitere direct la Comunitate,unde clientul poate afla mai repede un raspuns decat sa astepte unul de la Orange Help,care fie il citeste mai tarziu fie nu poate raspunde in timp util din cauza multor solicitari. Zau,cine a gandit proiectul asta l-a gandit bine. -------------------------------- Acuma sa fim cinstiti,pe comunitate suntem mai multi care am putea raspunde la o solicitare decat o echipa Orange Help si se vede si faptul ca mare parte din membri si-a facut un obicei de a raspunde initiatorilor si membrilor noi. Se vede ca le si place sa ajute altruist si din placere. Felicitari tuturor din partea mea. Le meritati cu prisosinta 🙂

FLo1
#StarMember
@Ascary: Gresit. Logica mea functioneaza altfel. Asa cum spuneam, perfect de acord cu tine in probleme de "experienta similara" sa legi "Comunitatea" de acest sprijin, Comunitatea "lucrand" in multe cazuri 24 de ore/zi. Dar cand lasi de inteles ca aici in "Comunitate" orice problema plasata (de facturi, de retea, de semnal, de resurse incluse/sau nu, de termeni contractuali intelesi diferit de catre parti, etc) isi gaseste raspunsul "la un click distanta"... este ...cu pardon. Deci asa cum spuneai: Responsabilitatile "Comunitatii sa ramana ale membrilor ei", Iar ORANGE sa-si arate disponibilitatea VIZIBIL pentru preluare de "sesizari" prin pagina de "contact" si prin "Comunitate". Ca nu cer exclusivitate, dar nici "linia intai" a frontului, mai ales cand si structura de editare a forumului este... cum este. Nu are rost detaliat aceasta aici/acum/la acest mesaj.

Ascary
Campion certificat
Flo ai dreptate in tot ce zici. Te-ai schimbat mult... Daca ar fi vreodata initiativa de a se propune un moderator din cadrul membrilor obisnuiti,eu te-as sustine fara nici un fel de rezerva. Scrii bine si asta se vede pe multe topicuri. --------------------------------- @All...Nu-l cunosc personal pe Flo...e doar un nickname pe acest forum

FLo1
#StarMember
@Ascary: Sentimentul e reciproc si stii ca unde a fost vreo sesizare corecta ti-am dat dreptate. Pe de alta parte, chiar si acest mod de a vedea lucrurile s-ar putea sa fie impartial (ca e vorba de mine, de tine, de Orange sau de altii). Depinde fiecare ce felie din "placinta" vede si cat de mare e dimensiunea ei. Dar cu ceva insistenta sa speram ca se obtine si un rezultat pozitiv. Sa nu fim pesimisti asa cum mentiona @FaraUnID: "Together we can do nothing!", ale carui contributii de asemenea in multe cazuri au fost si sunt de bun augur. ------------------------- Si pentru ca aici nu plasam versuri si nici nu este depre tehnologie, va ofer doar un link, cu mai multe explicatii la baza acestui topic: https://www.versuri.ro/versuri/pasarea-colibri-alte-clipe-traite-alt-epilog-_whu1.html

FLo1
#StarMember
Tot eu.... acelasi, revin din nou: Orange stie cum se face, Orange poate sa o faca, nu e mare lucru de modificat chiar la aceasta interfata asa cum este ea. Ce folos aceste "LIKE-uri" (vezi foto) daca tu nu poti sa perseverezi asemeni raspunsurilor date sau mesajelor formulate in Comunitate, sa "observi" printr-un link, de unde mai exact provine acel "LIKE"? Nu atat "SURSA", cat mai ales "RASPUNSUL" apreciat!!!! Cum sa mergi intr-o directie exacta daca "incurajarile" primite ajung la tine ALEATOR?? Cum sa cauti raspunsuri suplimentare pe o tema "apreciata" daca tu nu stii decat verificand topicul ca aprecierea provine sau nu de la acel raspuns/topic? Si cate raspunsuri nu sunt oferite si apreciate de catre cei cu "abonament" in Comunitate?

Ascary
Campion certificat
Hey Flo,te lauzi cu 2-3 like-uri?! Uite aici apreciere :))))

FLo1
#StarMember
@Ascary: "O, tu nici visezi batrane / Cati in cale mi s-au pus" :)))) Deci acum serios, ideea am spus si ma repet, era pentru a face acel mesaj de "like" cu ”link” cel putin spre topic (că spre mesaj inca nu e posibil in aceasta forma). Cazul concret prezentat de tine, cu @Vio73 care are un bombardament de 8 like-uri... eu personal as fi curios sa stiu si ce mesaje au primit aprecieri. Altfel contabilitatea e matematica la busutul gol. Nimic mai mult. Mai multe... in episodul de maine (la acest topic). 🙂

FLo1
#StarMember
@Mihaela sau @Daniela : Va rog analizati si ideea intr-o viitoare versiune a acestui forum, de a nu publica direct intrebarea si de a o lega direct de un raspuns sau tematica. Sunt multe intrebari care se repeta, intrebari care ar avea asociat acelasi raspuns, sau un raspuns general la care sa se poata veni cu completari de catre membri Comunitatii. Poate fi lasata (pentru ca face placere) actuala forma ca un camp de "balacareala", dar un HELP cu mai multe exemple sub forma unui ghid ar fi binevenit. Doar niste link-uri la o tema (subiect) nu este o rezolvare pentru multi specialisti intr-ale mobilelor. De asemenea, topicuri intregi cu useri care nu mai exista in Comunitate, carora te-ai adresat pe numele ales initial, dar disparut intre timp. Apare ca si cum te-ai adresa altcuiva. __________________________ Pe de alta parte, un concurs intern al Comunitatii ar face "turma mai unita", ar putea chiar disparea sistemul actual de punctare (un sistem facut sa puna miza pe atragerea userilor, nu pentru contributia lor), iar solutii pentru masurarea "activitatii" unui user sunt gramada, iar Orange le poate implementa cu siguranta.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Mulțumim mult pentru sugestii, le analizăm și vom vedea ce putem "aduce la viață". Vă ținem la curent cu dezvoltările viitoare. Edit: - avem soluțiile pinned în partea de sus a topic-urilor, dar și printre răspunsuri - am adăugat noi condiții la setarea username-ului pentru a evita duplicarea sau introducerea de e-mail-uri sau numere de telefon - avem acum paginație pe topic-urile cu peste 15 răspunsuri - am adăugat un nou tab în homepage - Utile unde regăsiți topic-uri de tip tutorial

FLo1
#StarMember
@MihaelaC: O alta problema la care sunt sigur ca o solutie mai rapida poate fi rezolvata si in actualul format: Consider ca nu este prea buna MUTAREA mesajului SOLUTIE din lista de discutii. Fiind declarat SOLUTIE este bine plasarea lui in cap de lista pentru a fi observat si citit cu prioritate, dar prin MUTARE si nu prin COPIERE (asa cum se face acum) se pierde o ordine fireasca a unor discutii. Mai exact, in multe topicuri, urmatoarele raspunsuri oferite (ca moment al zilei, ora, minut) dupa mesajul "declarat SOLUTIE" fac referire la acel mesaj care automat dispare din context, in locul lui aparand un alt mesaj (de multe ori intamplator al aceluiasi USER) care se refera la total altceva sau este inferior calitativ prin continut. Deci recomand mesajul solutie COPIAT in fruntea listei de raspunsuri, nu MUTAT. Chiar daca se dubleaza acel mesaj.

FLo1
#StarMember
@MihaelaC sau @DanielaH: Sunt sigur ca topicurile din Comunitate pot sa mai cuprinda un criteriu de sortare: IMPORTANTA. Or fi topicurile cele mai "accesate" sau "cele mai noi" un criteriu de baza, dar topicuri precum cel de concursuri, cele cu anumite configurari de sistem / telefon, dar si cele legate de Roaming sau semnal/fibra intr-o anumita zona (care se cam repeta in ultima perioada), puse intr-un cap de lista ar face mai eficienta cautarea "experientelor similare" din Comunitate. Mai privesc, mai analizez si mai revin cu idei.... curand. ----------------------- RE-edit: Sau ar putea fi o categorie de topicuri de categoria "Orange va recomanda" :))) Adica pe care considerati ca se incadreaza mai bine ca solutii la diverse probleme. Cu siguranta se poate un filtru in plus. ;))))

Ascary
Campion certificat
Orange daca vrea sa recomande sa isi faca pagina,aici e comunitatea Orange si noi recomandam 🙂

FLo1
#StarMember
@Ascary, nu fi baiat rau. Pana una alta, acest loc de joaca (pentru unii) este in parcul Orange, asemeni unui Vatican la italieni sau a unui tinut secuiesc la noi romanasii. Adica daca Orange stinge lumina, Comunitatea ajunge in bezna. Sau nu?

FLo1
#StarMember
To ALL: Oare de ce suntem dornici de noutăți, dar newsleter-ul Comunității Orange pe care sunt convins că s-a lucrat ceva timp (fiind și primul) a trecut de parcă nici nu ar fi existat? Nici un comentariu, fie el pozitiv sau negativ? Chiar nu e nimic de zis? Sau voi restul membrilor Comunității poate l-ați primit în SPAM? Pentru mine, abordarea initială a newsleter-ului mi se pare chiar ”kiut”, și pentru diverse noutăți de început de lună chiar o prefer în locul mesajelor Mihaelei din Comunitate: Mă refer la Concursuri, badgeuri, statistici, evenimente din Comunitate. Acum ca am dat tonul ramâne să analizați și să contribuiți (dacă doriți) la ceea ce este ”newsleterul Comunității Orange”.