anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puncte slabe Orange

Laura_cio
Senior
Am discutat, in mare parte, doar despre punctele tari ale acestei mari companii, însă au existat și puncte slabe descrise in topicurile lansate aici, in comunitate. Toate construiesc și ajuta compania Orange. Are Orange puncte slabe(Acele probleme care nu s-au rezolvat niciodată oricâte sesizări ați făcut.)? Eu pot spune ca un punct slab ar fi doar acela cu semnalul slab in anumite zone.
65 Răspunsuri 65

Razvan
#StarMember
Semnal slab în anumite zone, cu toate ca s-au făcut sesizări, măsurători la fața locului și la București a reieșit semnal excelent. Semnal inexistent, dar colorat 4G pe harta, deși în realitate abia se prinde 3G, și din păcate încă se mai practică metoda înșelării a clientului de bună credință și încheierea unui abonament la servicii mobile fără acordul acestuia.

FaraUnID
Campion certificat
Sunt muuulte: - Oferta de produse in magazinul online destul de subtire, mai ales pe zona de dispozitive 2 in 1 cu Windows; - Pretul standard al produselor din magazinul online este peste pretul mediu pentru acelasi produs practicat de magazinele concurente; - Oferte mai bune la portare vs oferte de retentie pentru clientii cu vechime substantiala; Pe acest considerent Orange a pierdut foarte multi abonati cu vechime considerabila in retea. - Calitatea materialului uman pentru o parte din angajati si modul cum inteleg ei sa-si faca meseria, dar aici tine si de cei 7 ani de acasa; - Lipsa inrastructurii proprii de fibra optica; - Lipsa unui serviciu IPTV pentru cei care nu au acoperire CATV / DTH; - Faptul ca abonamentele de tip SIM ONLY nu se apropie ca si resure de optiunile prepay cu valoare similara sau apropriata; - Lipsa unei strategii de comunicare clare pentru o pate din produsele si serviciile companiei; - Punctele OTY, modul de acordare si valoarea acestora;

Razvan
#StarMember
Ai dreptate, ofertele la portare bat de departe ofertele de retenție. O strategie a operatorilor de telefonie de a-și fura clienții de la unii la alții. Deși pe termen scurt strategia aduce venituri suplimentare, pe termen lung compania pierde, ca acei clienți nu sunt statornici și vor pleca peste 2 ani, practic o data la 2 ani baza de clienti creste/scade funcție de numărul de portări.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Aici sunt multe de spus și fiecare dintre noi poate fi subiectiv în funcție de necesități/păreri/preferințe. Părerea mea este că: - ar putea să se extindă mai mult în unele zone cu 4g/4g+, pentru că 2g/3g sunt cam depășite (mă refer la densificare); - ofertele la abonare/prelungire/portare ar putea să includă mai multe resurse de internet; - există o oarecare indiferența față de clienții vechi și interes față de potențialii clienți noi, care sunt mult mai volatili; - sunt oferte relativ slabe la abonamente în comparație cu prepay-ul; - ar trebui un program de fidelizare mult mai bun, cu praguri de vechime, care să includă beneficii mult mai consistente; - lipsa propriei infrastructuri de fibră optică la nivel național nu permite instalarea internetului de mare viteză și în zonele rurale situate la distanțe mai mari față de orașe; - ar trebui verificate și rezolvate problemele de acoperire mai rapid, mai ales când acestea sunt semnalate de către clienți, etc.

Anonim
Neaplicabil
Pe partea de voce spun și eu că un punct slab este semnalul slab în anumite zone.

Neaplicabil
Strategia minimum ciudata în care un salariat normal venind din alta rețea, nu are bonitate in ochii furnizorului pe care suntem găzduiți sa cumpere un telefon mobil în rate pe factura și nici să încarce lunar un prepay . Prima după 18 luni, a doua după 3 . De semnal nu mai zic nimic pentru că se afirmă că vinovat ar fi telefonul . Un telefon mobil nu grozav de performant ce e drept, dar care la alt operator a funcționat corespunzător în LTE . Sincer nu îmi permit să dau grup bani iarăși pe încă un telefon anul ăsta și mă limitez cu ce am acum . Si cumpărat în august .

FaraUnID
Campion certificat
Bonitatea este data de vechimea în rețea și de media facturilor lunare. Este absolut normal ca un abonat nou (fie el venit din portare) sa nu aibă bonitatea unuia care are XX ani vechime în rețea. Chiar dacă la fostul furnizor de servicii de telefonie mobila ai avut 20 de ani vechime, la Orange pleci de la zero, prin urmare operatorul nu știe nimic despre tine.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
@ GingisHan, Îmi pare rău de situația ta, mai ales că aveai semnal ok la ceilalți pe 4g. Orange diferă la anumite frecvențe 4g față de acel operator și din acest motiv nu îți funcționează corespunzător.

teacher_
#StarMember
@Vio73, ai putea sa pui link-ul de unde ai copiat ce ai scris mai sus, cu punctele alea multe, pentru că unele dintre ele au dezacorduri, și nu se prea potrivesc cu "părerea" ta ? 🙂 Eu nu regăsesc atâtea puncte slabe, deoarece este o companie care trebuie să mulțumească mult popor, ceea ce implică automat faptul că nu se pot satisface toate gusturile...! Poate cea cu ofertele la portare vs ceea ce se oferă clienților actuali...

Razvan
#StarMember
@gingishan, dacă telefonul tău Xiaomi redmi nu știe banda B20 în LTE, nu prea mai e de vina operatorul.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nu mai știu exact tipul telefonului, dar chiar îmi pare rău pentru că nu-i funcționează, omul fiind de bună credință și foarte supărat din acest motiv. Cred că după câteva luni, va putea să ia ceva în rate de la Orange!

Neaplicabil
Are banda respectiva daca va uitați și pe Emag și pe GSM arena . Când l-am cumpărat tocmai asta urmărisem ca să funcționeze în Lte la Telepom . El are banda, Orange nu o are în zona noastră . E destul de dezagreabil că se perpetuează bula asta Cert este că acest telefon a funcționat corespunzător în LTE din august până acum . Să o lăsăm așa cum a căzut . Realitatea e că și așa viteza e net superioara fata de Telepom care la NET nelimitat baga restricții de bandă la 1,5 Mbs .

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Atunci e și mai neplăcut! Partea bună, ca să zic așa, este că nu ai limitare de bandă la 1,5 Mbps.

Ascary
Campion certificat
Pai nu își fac reclama ăștia de la Telekom cu "nelimitat pe bune" ? O fi,dar de viteza nu zic nimic :)))