la 06-10-2019 11:50 PM
la 23-12-2019 11:47 AM
la 05-01-2020 01:27 AM
la 05-01-2020 08:49 AM
la 05-01-2020 12:14 PM
la 26-04-2020 08:58 AM
la 30-12-2022 09:49 AM
Sunt mai multe puncte slabe în ceea ce privește mediul digital de interacțiune cu clienții. O dată, la logarea în contul My Orange, când ți se resetează userul și parola prima dată, deși le-ai introdus corect, apoi asistenta virtuală Gia, care nu ajută cu nimic, e doar pierdere de timp, și în sfârșit, ca să ajungi în legătură cu un operator, trebuie să te înarmezi cu multă răbdare, încercând să tot intri printr-un șir nesfârșit de opțiuni, și abia ascuns undeva, la al treilea nivel ți se propune să intri în legătură cu un operator.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor