anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puncte slabe Orange

Laura_cio
Senior
Am discutat, in mare parte, doar despre punctele tari ale acestei mari companii, însă au existat și puncte slabe descrise in topicurile lansate aici, in comunitate. Toate construiesc și ajuta compania Orange. Are Orange puncte slabe(Acele probleme care nu s-au rezolvat niciodată oricâte sesizări ați făcut.)? Eu pot spune ca un punct slab ar fi doar acela cu semnalul slab in anumite zone.
65 Răspunsuri 65

FaraUnID
Campion certificat
DTH-ul de la Orange are o poveste extrem de interesanta, pentru ca în prima faza nici măcar nu a fost gândit pentru piața din România. Grupul Orange (a se citi) compania mama a comandat un studiu de piață în toate tarile în care este prezent. În urma acelui studiu a reieșit faptul ca România este tara unde se vând cele mai multe dispozitive cu ecran plat (telefon, tableta, laptop, televizor) raportat la numărul de locuitori. În urma acestor rezultate s-a luat decizia implementării serviciului în România. Ce nu spunea acel studiu și nici ei nu au fost capabili sa întrebe a fost următorul aspect: Romanul arunca 5000 lei pe un smart TV, dar sta cu televiziune CATV analog sau cu antena de camera. Si uite asa romanii s-au trezit peste noapte cu televiziune de la Orange. Foarte mulți s-au aruncat orbește amețiți de ofertele speciale de lansare, pentru ca mai apoi sa constate ca pe partea de sport au nimic. S-a dat de veste iar numărul contractelor a început sa scadă. Investiția într-un serviciu DTH începe sa se amortizeze în momentul în care ai minim 500.000 de abonați care plătesc lunar valoarea abonamentul mediu. Orange DTH, a reușit sa stânga în primul an de la lansare sub 50.000 de abonați. Nu trebuie master în matematica pentru calcule. Balanță fiind pe minus, au început sa atace ruralul, adică persoanele în vârstă și foarte în vârstă, persoane pe care agenții de vânzări au aplicat tehnica minciunii prin omisiune, pe principiul să-l prostim pe prost. Cum ulciorul nu merge de multe ori la apa, s-a terminat cu șmecheria și aici. A venit apoi parteneriatul cu Telekom, HBO, Netflix, HBO GO, achiziția de pachete competiționale de către Look și lucrurile au început sa miște din nou. Problema o reprezinta bătranii din rural cărora le este modificat unilateral abonamentul, iar ei stau și plătesc pentru ca nu știu și nici nu au timp sa vina în oraș pentru reziliere sau renegociere. Prin urmare, nu mai credeți în ce postează cei care s-au renegociat relativ recent abonamentul și au primit ceva subvenții în primele 6 luni de contract, pentru ca mai apoi sa se rostogolească pe aici cu valoare facturii lor!

Vio73
#StarMember
Și eu sunt foarte mulțumit la partea de DTH Orange, mai ales că după reprelungire, televiziunea mi-a ieșit gratuit, în cadrul pachetului Love. Nu am ce să le reproșez aici, mai ales că am și Look-urile incluse!

Ascary
Campion certificat
Eu ce sa reproșez când plătesc 5 lei televiziunea Orange? Am și Focus,am și IPTV,dintre toate Orange e cel mai ieftin. Cei care nu au televiziune DTH Orange vin cu tot felul de chestii,că e prea scump,că e prea prost,că antena e pătrată etc

teacher_
#StarMember
Ieri am vazut pe facebook, la o postare care promova comunitatea, o puzderie de nemultumiri, majoritatea adresate de persoane nemultumite de cresterea abonamentelor de 5E. Erau folositi tot felul de termeni cu care nu sunt de acord. Probabil vor fi multe portari catre alte retele, unde (aparent) e mai bine..!

Vio73
#StarMember
Ce uită toată lumea nemulțumită de majorarea acelui abonament este faptul că alții au majorat toate abonamentele anul acesta. Unii au majorat o serie de abonamente chiar de două ori.

Ascary
Campion certificat
Eu nu cred că vor fi portari din cauza renunțării la ab. de 5 euro. Cei care scriu pe rețelele de socializare sunt uneori din echipa "antiorange" și pentru asta sunt plătiți,ca sa scrie...de rău. Înainte mai citeam astfel de commenturi apoi când mi-am dat seama că sunt trase la indigo de aceeași useri de ani și ani de zile,am renunțat. Neinteresant.

Cult_Of_Gadgets
Junior entuziast
Din punctul meu de vedere o parte din cei care lucrează la serviciul relații clienți, nu prea au cunoștințele necesare de a rezolva sau oferi din prima un răspuns concret și corect. Foarte mulți angajați din Orange Store nu cunosc produsele și serviciile Orange.

Vio73
#StarMember
Se mai întâmplă, din păcate!

Razvan
#StarMember
Nemulțumiri legate de majorarea abonamentului de 5 euro, am citit și eu, unele mai spumoase decât altele, în final unii vor accepta, alți trece la prepay sau porta, depinde de la caz la caz.

Vio73
#StarMember
Nu există perfecțiune pe nicăieri, chiar în nicio societate. Dar mi se pare ceva normal, mai ales că noi trăim și gândim diferit!

DC
Junior entuziast
In cazul acelor mariri de la 5 la 7 euro, portarea sau trecerea la prepay urmeaza o logica banal de simpla: Cum stiti, multi romani au rude plecate in afara tarii prin UE. Orange a taiat din minutele internationale pe mobil cu noile abonamente, de la 400 la 100. Si multi nu stiu sa foloseasca alternativele, apel prin Whatsapp/ Skype/ Facebook/ Viber etc. Si cand unui client ii tai exact resursa pe care o foloseste cel mai mult, se va duce unde va gasi acea resursa. Adica trecere la prepay sau portare daca pe client l-a suparat gestul de marire cu japca. La prepay la Vodafone ai la extraoptiunea de 6 euro(7.14 cu TVA) mai multe resurse decat la abonamentul ala de 7 euro de la Orange. Pana si la Orange ai la aceeasi optiune de 6 euro mai multe resurse decat la abonamentul de 7 euro. Ambele optiuni prepay au 300 minute pe mobil in SEE, abonamentul doar 100. Si celelalte resurse sunt mai multe la cartela. Toate avantajele abonamentelor au avut grija operatorii sa le distruga. De exemplu: Stabilitatea - oamenii credeau ca odata semnat un contract, cat timp iti platesti abonamentul ai stabilitatea unui serviciu la un pret. Myth busted! Usurinta de a plati direct din cont abonamentul. Acum se poate incarca la fel de usor un prepay. Myth busted! Posibilitatea de a capata de la retentie un abonament personalizat, dedicat clientilor vechi, mai avantajos decat orice oferta comerciala publica. Myth busted! Prioritate pentru abonati in preluarea apelurilor de la relatii clienti. S-a dus odata cu externalizarea. Meniul de la 300 e la fel de incurcat la abonamente sau cartele si astepti la fel de mult un operator disponibil. Myth busted! In privinta roamingului, cartele ofera o mult mai mare flexibilitate, in functie de perioada pe care o petreci in SEE iti poti alege extraoptiuni de 4 euro/ 10 euro/ 35 euro. Myth busted! Abonamentul ala care era 5 euro avea avantajul ca la un pret foarte mic ofera cate ceva din toate. Si in afara de amaratii aia de 2 euro in plus, pentru mine e deranjanta modalitatea cum au crescut pretul de pe pozitie de forta. Cand pui omul in situatia "Take it or leave it"(suna mai bine in engleza), va alege sa plece, doar din orgoliu. Mai ales ca nu mai are niciun avantaj.

exhale
Junior
Reintors la Orange, recent, am observat ca au ceva probleme pe partea de semnal, in orasul Sibiu. Mai exact, se pare ca in interiorul cladirilor, al parcurilor sau in zonele periferice semnalul este destul de slab (fara a intra in detalii, la consumatorii bateriei, in top 3, mai mereu imi apare "Phone - Low Signal"). E drept, chiar si acolo unde semnalul este slab, tot 4G ramane. In locatiile unde exista retele wireless (de incredere), ma ajuta Wi-Fi Calling-ul dar, din pacate, locatiile respective sunt restranse, ca si numar.

Razvan
#StarMember
La Orange bateria telefonului se consuma cel mai repede și faptul ca ramai fără semnal 4G/4G+ când se aglomerează rețeaua.

Vio73
#StarMember
Probabil că și datorită faptului că folosesc mult în orașe B 7.

Gianni
Cunoscător certificat
O infrastructură de fibră optică ar fi o opțiune excelentă. Aceasta să cuprindă tot pachetul de tv ..internet.telefon fix.cu un astfel de pachet Orange va câștiga mai mulți clienți .