la 04-09-2024 11:03 AM
Pentru că personal consider necesară o îmbunătățire / modificare a a formei actuale a programului Orange Thank You, descriu mai jos o propunere a unor condiții / criterii aferente programului de fidelizare Orange Thank You, pe care le-am considerat necesare (esențiale).
Direcțiile principale ale programului de fidelizare Orange ThankYou pe care am considerat a fi descris programul sunt:
1.BONIFICAȚII
4. Ca un punct de noutate, aș considera ”Program OTY pentru PrePay”. Ca aplicare, aș considera în discuție doar punctul 1 și 3. Punctul 2 (prelungire abonament) este strict aplicabil abonamentelor, dar ar putea să fie aplicabilă unui client PPY cu vechime de minim 6luni care dorește să treacă pe abonament. În rest, deosebirea (de abonamente standard) consider că ar consta doar în faptul că alocarea punctelor OTY să se facă în conformitate cu valoarea reîncărcată (echivalentul facturilor la abonament) prin MyOrange. Dar, ca o condiție de accesare a programului, va fi necesară transmiterea CI aferentă clientului PPY către Orange. De ce? Pentru că e nevoie de numele oficial (onomastica) și data nașterii (oficială, nu una inventată). 🙂 ....pe scurt, o înregistrare a clientului PPY. Anonimii nu vor fi fidelizați.
Alte întrebări / dileme sau probleme pot fi detaliate fie în rubrica ”Întrebări frecvente” regăsită aici (https://www.orange.ro/orange-thank-you/) în formatul actual, dar deocamdată subiectul OTY propus spre a fi discutat / analizat poate fi supus modificărilor cauzate de propunerile voastre. De asemenea, modificările considerate de mine aici în topic nu sunt parte a secțiunii ”Întrebări frecvente” în forma actuală, dar ar putea să apară într-o formă modificată conform cerințelor voastre și acordului Orange.
la 05-09-2024 08:22 AM
Mulțumim pentru sugestii! Le-am transmis deja colegilor care se ocupă de programul OTY.
la 05-09-2024 09:00 AM
Rămâne de văzut cât se poate adapta / include într-o formă sau alta noilor condiții. O perioadă fidelizarea a fost redusă doar la ”puncte OTY”: în noile condiții, prin lipsa OM, ori se modifică bonusarea prin puncte OTY, ori se schimbă programul de fidelizare.... partea de puncte OTY trecând în plan secundar. Ideea pe care am vrut să o subliniez: OTY nu poate să rămână cum a fost, pentru că nu mai este cum a fost.
la 05-09-2024 03:11 PM
Cu tot ce sa scris despre fidelizare pentru abonații cu beneficiile care ar trebui date de Orange ar însemna că Orange sa intre an insolventa rămân fără banii dacă dau atâtea beneficii abonaților și celor care folosesc cartele Orange
la 05-09-2024 03:19 PM
Mulțmesc Bobo12 pentru opinie. De ce consideri astfel? Doar mare parte dintre acestea se oferă inclusiv în acest moment. Ți se pare vreuna dintre ele prea exagerată sau că nu ar trebui inclusă?
Numai bine!
la 25-09-2024 03:17 AM
1. Pentru inceput ar putea modifica valoarea de 512MB/lună și să o transforme 1024MB/luna avand în vedere că consumul de date mobile este în creștere.
2. Bonusul aniversar ar trebui diversificat (exemplu: eu am bonus 1 luna internet nelimitat deși in abonament am deja inclus acest bonus. In concluzie voi avea 2x internet nelimitat daca mai câștig o lună prin pinata voi deține recordul de 3x nelimitat) prin adăugarea de noi bonusuri gen 1 luna gratis Orange tv go /minute internaționale etc.
3. Valoarea punctelor OTY este ok.
la 25-09-2024 07:31 AM
Mulțumesc Andreea pentru opinie. Ca o observație, ”bonusul aniversar” în cazul clienților care au abonament cu internet nelimitat este un ”voucher cu 10% reducere în magazinul online pentru accesorii”. Detalii mai multe aici. Deci nu se pune problema de ”2X internet nelimitat”, dar ar fi interesant rezultatul.
la 25-09-2024 09:50 AM
Mai in gluma am testat rezultatul😁
la 25-09-2024 10:11 AM
Dacă nu a fost alocat corespunzător condițiilor, atunci transmite o sesizare celor de la ServiciulClienți cu detaliile abonamentului și datele oficiale ale titularului de contract și problema va fi analizată și rezolvată conform celor menționate. Succes.
03-10-2024 08:55 AM - editat 03-10-2024 09:15 AM
Salut @FLo1
Îți mulțumesc că ai deschis acest subiect și as mai avea ceva de adăugat referitor la "Bonus pentru anii pretrecuți la Orange" și as adăuga mai bine un discont la telefoane în funcție de ani petrecuți în Orange deoarece observ că dacă merg într-un magazin de telefoane e mai ieftin respectivul telefon să-l achiziționez de acolo chiar cu 200-300 RON și nu mă mai încarc cu prelungirea abonamentului pe 24 de luni.
Exemplu concret eu anul trecut am luat un Samsung A54 5G la prelungire de contract la un preț mai mare a produsului cu 200 față de ce preț era în Altex.
Deci trebuie să se lucreze mai mult și pe parte de marketing ca abonații vechi să fie mai băgați în seamă și recompensați în raport cu vechimea în rețea având în vedere că un abonat de 20-30 de ani a adus ceva profit companiei.
Ar mai fi și opțiunea ca din 10 în 10 ani abonatul să fie recompensat intr-un fel sau altul cu câte un pix,borseta....etc.
Legat de punctele ThankYou ar fi discriminare să se ofere doar celor care își plătesc facturile online.
Eu spre exemplu nu sunt adeptul plăților online din mai multe puncte de vedere a securității datelor indiferent că acel site e "save" sau nu.
Baftă!
la 03-10-2024 09:27 AM
Salut și mulțumesc pentru contribuția ta la acest subiect. O comparație cu retail-erii de profil ar fi necesară, adică fie o aliniere a prețurilor la piață fie un discount mai generos, de exemplu chiar și după un criteriu precum "vechimea în rețea". Însă cred că această reducere a mers pe ideea oferirii de puncte TY și chiar prin dublarea valorii acestora la reînnoirea abonamentului cu telefon pe 2ani. Că valoarea punctelor (sau numărul lor) nu este cel preferat de client, aceasta este altă perspectivă.
Cât privește plata online aceasta este tocmai în ideea de a avea un rulaj redus de numerar sau plăți prin terți. De aceea s-ar dori motivarea plăților online și chiar mai specific, adică din MyOrange. Iar dacă faci plățile din locații securizate (precum contul tău MyOrange), plățile sunt sigure, deci nu sunt motive de incertitudini. O zi cu spor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor