anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce te nemulțumește la Orange?

Experimentat
Junior
Descrie experiența ta cea mai neplăcută la Orange, când ai avut parte de ea și care ar fi sugestia ta de îmbunătățire.
Dacă îți place acest subiect deschis nu ezita să dai clic pe inimioară.
11 Răspunsuri 11

Ascary
Campion certificat
Într-o perioadă Orange DTH nu oferea CAM și eram foarte supărat din cauza asta. Din fericire acest aspect negativ s-a rezolvat.

Laura_cio
Senior
Nu dau click pe inimioara fiindca nu am găsit ceva care sa ma nemulțumească la Orange. Ceva asemanator a mai fost dezbătut: https://comunitate.orange.ro/questions/2018442-beneficii-muta-operator

DanielaH
Moderator
@Experimentat, mulțumim pentru topicul propus! Pentru că scopul acestei Comunități este ca membrii să se ajute între ei adăugând întrebări, răspunsuri și sfaturi utile pentru situații concrete, de data aceasta te rugăm să formulezi tu primul răspunsul, să ne impartășești din experiențele tale și să ne spui ce sugestii de îmbunătățire ai. În felul acesta îi vei determina și pe ceilalți să-și exprime părerea și chiar să aprecieze cu inimioare postările tale 🙂

Vio73
#StarMember
Sunt unele lucruri care ar putea fi îmbunătățite în concepția mea, cum ar fi: fidelizarea mai bună a vechilor abonați, conținut mult mai consistent de internet la abonamente, harta de acoperire să arate mult mai corect ceea ce este în teren, etc.

Razvan
#StarMember
Semnalul la rețeaua mobilă, venit, văzut, măsurat de tehnician: diagnostic semnal slab în locație la țară. Trimise datele la București pentru analiză, sunat de un nene de la Departamentul tehnic, în care mi s-a explicat ca semnalul este excelent, cu alte cuvinte, semnalul a crescut precum făt frumos.

Romeo_
Senior certificat
Lucrul cu oamenii este cel mai dificil pt ca este foarte greu sa multumesti pe toata lumea.Desigur ca mai sunt mici probleme pe care Orange incearca sa le rezolve fiind intr-o imbunatatire continua 😉

Jay
Campion certificat
Mi se intampla sa nu pot intra pe net la serviciu, ma refer la datele incluse în abonament, primesc notificari de la facebook, dar, cand intru imi arata ca gândește mult si bine, însă, cand imi amintesc, activez wi-fi.. nu prea am timp sa intru pe telefon la serviciu si, uneori mai uit de wi-fi, pentru ca am foarte mult net si nu mai activez wi-fi dimineata and ajung, cum făceam înainte 🙂

Vio73
#StarMember
@ Romeo, Și eu lucrez cu oamenii ( chiar cu copiii). Că se vede o îmbunătățire continuă, asta e clar.

Romeo_
Senior certificat
Vio,acest aspect este foarte important dar putini il inteleg...un pas important a fost deschiderea acestei Comunitati pt a vedea cu ce probleme se confrunta clientii,ce doleante au si a incerca sa le rezolve pe cat posibil.Lucrul cu copiii e si mai dificil.Te felicit!

Vio73
#StarMember
Mulțumesc foarte mult! Te felicit și eu pentru că exiști și ne bucuri sufletele cu poeziile tale!

Miha_Z
#StarMember
Daca ar fi ceva ce m-ar nemultumi ar fi faptul ca in unele regiuni montane nu prea au semnal. Dar acest lucru e valabil pentru toate retelele mobile.