Parerea mea e ca inconstienti pot fi indiferent ca sunt abonati sau prepaid. :)) La fel cum pot fi oameni seriosi, indiferent ca sunt abonati sau prepaid. Tine de oameni, nu de serviciile pe care le folosesc. Si atata timp cat exista un contract pentru acel telefon, nici nu conteaza daca utilizatorul are sau nu abonament, daca foloseste telefonul pe WiFi sau 3G sau chestii de genul asta. Nu conteaza, pentru ca contractul e pe device-ul propriu zis, nu pe servicii.
Are obligatia sa il pastreze in stare perfecta de functionare si, eventual, sa-si exprime parerea asupra produsului, bazat pe use-case-ul lui. Ma gandesc eu. Nu stiu exact ce presupune acel contract. Dar presupun ca ar trebui sa aiba ceva de genul asta.
Si cu toate ca, dupa cum am zis si mai sus, inteleg de ce Orange ar fi mers pe varianta asta, cred ca s-ar fi putut (si in continuare cred ca se poate) face ceva si pentru prepaid. 🙂
Daca nu, well, asta e. 🙂 Eu am intrebat, am propus ca idee (intrucat consider ca ar fi un avantaj de ambele parti, mai ales ca, dupa cum zicea si Tina, majoritatea celor care sunt prepaid sunt tineri, si cu foarte multa experienta pe telefon), daca se doreste, se va face, daca nu, nu. Eu mi-am facut "datoria" sa las un feedback. Daca ajuta, bine. Daca nu, iarasi bine. :))
Nu de alta, dar se poate sa mai vina si alti utilizatori cu aceeasi intrebare. Si cred ca e util de stiut. :)
Mersi mult de raspunsuri! 🙂