anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Smart Tester...doar pe abonament?

Neaplicabil
Hi guys,
Ma uitam pe site si am dat peste sectiunea Smart Tester. Mi se pare o initiativa unica si foarte cool! Bravo!
Cu toate astea...cand am vrut sa ma inscriu, am aflat ca se adreseaza exclusiv posesorilor de abonament. Si ma intrebam de ce.
De asemenea, intrucat am postat-o ca sugestie, ma gandesc ca poate pe viitor s-ar putea include si posesorii de cartele prepaid (asta daca nu cumva exista un motiv intemeiat pentru care lucrul asta nu se poate face). Nu vad de ce trebuie sa am abonament ca sa pot testa un produs. Cei care isi vor cumpara eventual acel telefon nu sunt doar clienti abonati, nu? Si nu e ca si cand pot folosi telefonul ala doar cu abonament.
Ma rog. Mi-ar fi placut sa stiu de ce anume chestia asta e disponibila doar pentru abonati, si eventual cu ocazia asta, sa sugerez adaugarea utilizatorilor de prepaid in lista. Pentru ca...e pacat. Eu unul lucrez in domeniu, si am si experienta pe partea de testare. Dar n-am de gand sa-mi fac abonament doar ca sa intru in chestia asta. 🙂 Ceea ce eu zic ca e un dezavantaj de ambele parti. Unele bug-uri pot scapa negasite. Iar unii utilizatori nu pot beneficia de acel produs la testare. So...not a good idea, in my opinion.
23 Răspunsuri 23

Tina
Cunoscător certificat
Da, așa este, programul se adresează exclusiv abonatilor. Posibil ca motivul îl reprezintă faptul ca despre abonați, Orange, detine anumite date de identificare. Pana la urma, sunt testate telefoane de ultima generație care costa câteva sute de euro. Vor sa știe, sigur, cui le trimit.

Neaplicabil
Pot sa ceara acele date, daca au nevoie de ele. :))) Inteleg ca probabil se face un fel de contract sau ceva in genul asta. Si, in cazul abonatilor, intr-adevar, au (probabil) deja toate datele de care au nevoie. Dar asta nu inseamna ca in cazul utilizatorilor prepaid, nu le pot cere, doar pentru cazul asta. Adica...ce treaba are una cu alta? Faptul ca sunt prepaid inseamna ca nu stiu sa tin telefonul in mana, sau cum? Astia cu cartele prepaid au 4 degete la o mana si 3 la picioare? Au vreo dizabilitate, ceva? Adica..serios. :)) Ma rog... Da, punctul tau de vedere e cat se poate de valid. Se poate ca intr-adevar asta sa fie motivul pentru care chestia asta se adreseaza exclusiv posesorilor de abonamente. Dar, cum am zis si mai sus, daca au nevoie de mai multe date, in loc sa limiteze toul la abonamente, ar putea pur si simplu sa le ceara. :)) Nu...? Nu e mai eficient asa? Zic si eu...

Tina
Cunoscător certificat
Nu cred ca se tem ca un utilizator de prepay nu știe sa folosească telefonul dimpotrivă, tinerii (care au in majoritate prepay), probabil ca îl folosesc și legati la ochi. Dar sunt multe cartele prepay despre care nu exista date de identificare despre cei care le folosesc. Și probabil, sunt niște condiții de eligibilitate. Ma gândesc, nu știu sigur. Dar probabil contează vechimea abonamentului, cât de serios ești atunci când plătești factura. Chestii de genul. Cu siguranța se face un contract in momentul predării telefonului.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Spune clar că este adresat exclusiv abonaților.

Neaplicabil
Da, ceea ce nu spune este de ce. 🙂 De aici si intrebarea mea.

Razvan
#StarMember
Un abonat prezintă mai multa încredere din punct de vedere financiar, are bonitate financiară și în caz că nu mai returnează telefonul, în perioada stabilită de comun acord, ORO va emite o factură Testerului cu toate costurile asumate la primirea telefonului. Acu, dacă un client este rău platnic, probabil ca sunt șanse mai mici sa primească un telefon de testare, e doar o părere personala.

Neaplicabil
Da, e un punct de vedere valid. Mersi frumos de raspuns. 🙂

Laura_cio
Senior
Da, ai dreptate. Pana la urma, se va testa un produs care funcționează și pe abonament, și pe cartela Prepay. E un topic de luat in calcul.

Miha_Z
#StarMember
Restrictia este pusa pentru siguranta returnarii produsului. Pentru testare sunt oferite ultimele aparitii si de obicei au preturi ridicate. Nu-si permit riscul de a le da spre testare si utilizatorul PrePay sa plece din tara cu tot cu mobil. Acum cativa ani a fost "febra creditelor cu buletinul" cand cei de la Flanco din cate imi amintesc, au iesit in mare pierdere cu electrocasnicele date in credit persoanelor fara venit. Si acele persoane au oferit date de identificare, care-i faceau eligibili promotiei respective, dar nu dadea si garantia platii lor. Cam la fel este si in cazul utilizatorilor PrePay, date personale despre ei nu au, nu stiu daca sunt rau platnici si n-au nici garantia returnarii produsului. Ca sa aiba totusi o siguranta ar trebui facut un act notarial in care Testerul sa fie obligat ca in cazul neprezentarii cu produsul la data mentionata sa suporte costul total. In plus cui i-ar conveni sa suporte un cost suplimentar cu acele documente, pentru un serviciu care ar trebui sa fie gratuit ambelor parti? Si de aceea cred ca pentru Orange e mai simplu si "safe" varianta ca Smart Tester sa fie doar pentru abonati.

delfinas
#StarMember
Da, e vorba de seriozitatea si increderea oferite de utilizatori. Nu cred ca au acces nici proaspetii abonati, nici cei care au fost restantieri la plata abonamentului. Cei cu Prepay sunt mult mai volatili si mai inconstanti, e greu sa li se incredinteze device-uri scumpe, pt a le testa. Asta nu consider ca e o masura discrminatorie, ci de siguranta pt Orange.

Neaplicabil
Parerea mea e ca inconstienti pot fi indiferent ca sunt abonati sau prepaid. :)) La fel cum pot fi oameni seriosi, indiferent ca sunt abonati sau prepaid. Tine de oameni, nu de serviciile pe care le folosesc. Si atata timp cat exista un contract pentru acel telefon, nici nu conteaza daca utilizatorul are sau nu abonament, daca foloseste telefonul pe WiFi sau 3G sau chestii de genul asta. Nu conteaza, pentru ca contractul e pe device-ul propriu zis, nu pe servicii. Are obligatia sa il pastreze in stare perfecta de functionare si, eventual, sa-si exprime parerea asupra produsului, bazat pe use-case-ul lui. Ma gandesc eu. Nu stiu exact ce presupune acel contract. Dar presupun ca ar trebui sa aiba ceva de genul asta. Si cu toate ca, dupa cum am zis si mai sus, inteleg de ce Orange ar fi mers pe varianta asta, cred ca s-ar fi putut (si in continuare cred ca se poate) face ceva si pentru prepaid. 🙂 Daca nu, well, asta e. 🙂 Eu am intrebat, am propus ca idee (intrucat consider ca ar fi un avantaj de ambele parti, mai ales ca, dupa cum zicea si Tina, majoritatea celor care sunt prepaid sunt tineri, si cu foarte multa experienta pe telefon), daca se doreste, se va face, daca nu, nu. Eu mi-am facut "datoria" sa las un feedback. Daca ajuta, bine. Daca nu, iarasi bine. :)) Nu de alta, dar se poate sa mai vina si alti utilizatori cu aceeasi intrebare. Si cred ca e util de stiut. :) Mersi mult de raspunsuri! 🙂

Romeo_
Senior certificat
Dar nu mi se pare corect 😞 si cei care detin prepay ar trebui sa poata testa telefoane...poate asa se vor convinge si isi vor cumpara tel trecand pe abonament

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Asta este, nu merge decât la abonați.

Miha_Z
#StarMember
@arsradu nu este vorba de niciun contract, se face doar un proces verbal de predare-primire, care pentru un abonat reprezinta obligatia de a-l inapoia in termenul indicat, dar pentru un client PrePay este egal cu zero.