la 09-11-2022 12:33 PM
Buna ziua.
Am pe telefon Orange Money din aprilie, am rate de platit.
De obicei cand deschid intru imediat pe site.
Dar de 2 zile, cand deschid, imi arata pasii de parcurs ca si cum as fi un utilizator nou.
Cum fac sa trec de asta, sa intru in contul meu, ca sa pot plati rata?
la 09-11-2022 02:43 PM
Salutare!
Dacă nu reușești până la urmă cu dezinstalarea/reinstalarea aplicației, cel mai bine este să întrebi în chatul aplicației sau să suni la 300 (0374300300), apoi ramura 3, pentru Orange Money.
Baftă!
09-11-2022 12:37 PM - editat 09-11-2022 12:41 PM
Bună!
Eu, de cate ori am avut probleme cu OM, obișnuiam sa dezinstalez și sa reinstalez aplicația.. si de fiecare data urmam pasii.. Veneau coduri pe sms și dădeam accept sa le preia aplicația, sa nu le mai scriu eu..
Ar trebui sa funcționeze după.. pentru ca exista contul, doar cu aplicația sunt probleme..
Dacă nu se rezolva, în comunitate nu are cine sa te ajute pentru ca este formata in majoritate din clienti si nu avem acces la datele personale, nu putem face verificări ale contului de client.. pentru cazul în care este o problema pe contul tău de client, trebuie sa vorbești cu un consultant..
la 10-11-2022 07:22 AM
Buna dimineata. Multumesc frumos pentru raspuns.
la 09-11-2022 02:43 PM
Salutare!
Dacă nu reușești până la urmă cu dezinstalarea/reinstalarea aplicației, cel mai bine este să întrebi în chatul aplicației sau să suni la 300 (0374300300), apoi ramura 3, pentru Orange Money.
Baftă!
la 10-11-2022 07:23 AM
Buna dimineta. Multumesc mult, asa am facut, am rezolvat repede.
la 10-11-2022 07:25 AM
Cu mare plăcere!