anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum intru in OrangeMoney de pe telefon

Mi2
Junior

Buna ziua.

Am pe telefon Orange Money din aprilie, am rate de platit.

De obicei cand deschid intru imediat pe site.

Dar de 2 zile, cand deschid, imi arata pasii de parcurs ca si cum as fi un utilizator nou.

Cum fac sa trec de asta, sa intru in contul meu, ca sa pot plati rata?

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu reușești până la urmă cu dezinstalarea/reinstalarea aplicației, cel mai bine este să întrebi în chatul aplicației sau să suni la 300 (0374300300), apoi ramura 3, pentru Orange Money.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Jay
Campion certificat

Bună!

Eu, de cate ori am avut probleme cu OM, obișnuiam sa dezinstalez și sa reinstalez aplicația.. si de fiecare data urmam pasii..  Veneau coduri pe sms și dădeam accept sa le preia aplicația, sa nu le mai scriu eu.. 

Ar trebui sa funcționeze după.. pentru ca exista contul, doar cu aplicația sunt probleme.. 

Dacă nu se rezolva, în comunitate nu are cine sa te ajute pentru ca este formata in majoritate din clienti si nu avem acces la datele personale, nu putem face verificări ale contului de client.. pentru cazul în care este o problema pe contul tău de client, trebuie sa vorbești cu un consultant.. 

Buna dimineata. Multumesc frumos pentru raspuns.

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu reușești până la urmă cu dezinstalarea/reinstalarea aplicației, cel mai bine este să întrebi în chatul aplicației sau să suni la 300 (0374300300), apoi ramura 3, pentru Orange Money.

Baftă!

Buna dimineta. Multumesc mult, asa am facut, am rezolvat repede. 

Vio73
#StarMember

Cu mare plăcere!