la 24-11-2022 09:47 PM - editat ultima oară la 25-11-2022 08:44 AM de DanielaH
Bună seara, ce pot face cu aplicatia My Orange, nu mai merge de ceva timp. Îmi introduce mesajele, si la ultimul spune ca s-a ivit o problema. Ce se inatampla? Mulțumesc!
la 24-11-2022 09:55 PM
Salut,
Ca sa clarificam, e vorba de aplicatia My Orange sau Orange Money?
Poti atasa un screenshot cu eroarea?
la 25-11-2022 05:57 AM
Salutare!
Cel mai bine este să îi contactezi pe cei de la Orange Money prin chatul din aplicație sau la Serviciul clienți, la numărul 300 sau 0374300300 ( din orice rețea), iar apoi alegi ramura 3, pentru Orange Money.
Sper să reușești!
Succes!
la 25-11-2022 10:00 AM
@MandacheDana, bun venit în Comunitate!
Te așteptăm în continuare cu mai multe detalii. Ce aplicație nu funcționează? Cum se manifestă situația?