la 22-07-2024 01:25 PM - editat ultima oară la 22-07-2024 01:30 PM de DanielaH
M-am lovit de o problemă la Orange Communication. Am la ei 2 abonamente de mobil .Unul expiră și vreau să plec de la ei la Orange Romania păstrându-mi numărul de telefon pentru că nu am nici un beneficiu, nici puncte thank You nici oferte prea grozave de prelungire abonament. Mi-au spus că nu pot să mă portez. Bun atunci vreau sa trec din Orange Comunication de pe abonament pe cartelă prepay, urmând după ceva timp să mă duc la Orange Romania. Mi-au spus iar că nu se poate. Deci îmi rămâne să plec de tot cu ambele numere de telefon în altă rețea.
la 29-07-2024 11:56 AM
Salut, @R1976, pentru a face o astfel de modificare este necesar să depui o cerere scrisă într-un Orange shop.
Ți-am trimis vineri un mesaj privat cu mai multe detalii despre situația ta punctuală. Te așteptăm să revii și să ne spui, te rog, dacă s-a rezolvat.
la 22-07-2024 02:30 PM
In orice Orange m-aș duce tot la ei te trimit
la 22-07-2024 02:34 PM
Orange din centru.
Eu merg la cel din City park
la 22-07-2024 01:58 PM
Odată ce treci pe prepay totul se resetează.
Un nou abonament achiziționat din magazin online va fi automat Orange Romania
la 22-07-2024 02:02 PM
Daca fac abonament online îmi pot pastra numărul?
la 22-07-2024 02:03 PM
Normal, treci de la prepay la abonament.
la 22-07-2024 01:57 PM
Daca trece pe cartela si apoi revine la abonament, pierde vechimea. Daca la urmatoarea fidelizare, in contract primeste beneficile de ORO (nu OROC)? Inaintea unei decizii care poate afecta mai mult, ar fi bine sa se gandeasca. Stiu, la cald se pot lua multe decizii, dar nu stiu cat de bune ar fi.
Buba e ca OROC nu a avut platforma de prepaid, iar acum, fiind doar o singura companie, nu se poate face portare.
la 22-07-2024 01:58 PM
Nu știu dacă ai citit, dar nu o interesează beneficii abonament actual.
la 22-07-2024 02:02 PM
Nu cred ca m-ai inteles: vorbesc de vechimea acumulata, nu de beneficiile actuale.
Oricum, recomandarea ramane: sa analizeze informatiile primite si apoi sa ia o decizie.
la 22-07-2024 02:04 PM
@R1976: Totuși dacă ne poți spune ce este mai important pentru tine: vechimea / păstrarea vechimii abonamentului sau trecerea pe un număr PPY? Avantaje vei avea și ca abonat al Orange, doar trebuie să mai treacă o perioadă de migrare servicii în Orange România iar apoi va fi OK.
22-07-2024 02:05 PM - editat 22-07-2024 02:06 PM
Aici sunt de acord cu tine.
Nu am înțeles motivul principal (motivul nemulțumirii).
la 22-07-2024 02:30 PM
Salutare!
Nu ai cum să pleci, pentru că nu mai există juridic această companie, Orange Romania Communications! Treptat, treptat, toți clienții de la fostul Oroc vor avea aceleași facilități ca și cei de la Orange, acest proces fiind în plină desfășurare. Deci mai trebuie puțină răbdare, pentru că lucrurile sunt pe drumul cel bun!
Succes!
la 22-07-2024 02:33 PM
Știam de această fuziune dar nu este ok să nu avem aceleași drepturi dacă suntem în aceași rețea La Orange Romania sunt alte oferte și la Orange comunication cu totul alte oferte mult mai scumpe și fără nici un bonus chiar daca ești de ani de zile la ei.
la 22-07-2024 02:36 PM
Poți să ne dai niste exemple.
Mulțumesc.
la 29-07-2024 11:56 AM
Salut, @R1976, pentru a face o astfel de modificare este necesar să depui o cerere scrisă într-un Orange shop.
Ți-am trimis vineri un mesaj privat cu mai multe detalii despre situația ta punctuală. Te așteptăm să revii și să ne spui, te rog, dacă s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor