anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

!!!!!VOLTE pe ASUS ROG Phone 8 PRO!!!!!!!!

CosminR
Junior

Activati VOLTE pe ROG Phone 8 PRO. Secolul asta

1 Soluţie acceptată‚

Salut Cosmin,

Problema….e la producator, din pacate. Si este cunoscuta si la alte modele de la Asus. Destul de sigur ca e aceeasi problema la toate.

In cazul asta, trebuie ca producatorul sa suporte, la nivelul sistemului de operare, operatorii din Romania, astfel incat telefonul sa activeze serviciile de care ai nevoie. De asemenea, faptul ca esti client OROC (asa pare din sectiunea la care ai incadrat intrebarea), nu ajuta deloc. Dar oricum, problema e de soft in primul rand. Si nu tine de Orange (oricare dintre cele doua). Tine de producator.

Deci, recomandarea mea ar fi sa le lasi un mesaj, folosind pagina de suport de aici.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

CosminR
Junior

@GeorgianaD Unde vezi tu ca am scris IPHONE?????? 
1. Nu exista IPHONE 8 PRO
2. AM SCRIS ROG PHONE 8 PRO. ASUS ROG PHONE 8 PRO

Salut Cosmin,

Problema….e la producator, din pacate. Si este cunoscuta si la alte modele de la Asus. Destul de sigur ca e aceeasi problema la toate.

In cazul asta, trebuie ca producatorul sa suporte, la nivelul sistemului de operare, operatorii din Romania, astfel incat telefonul sa activeze serviciile de care ai nevoie. De asemenea, faptul ca esti client OROC (asa pare din sectiunea la care ai incadrat intrebarea), nu ajuta deloc. Dar oricum, problema e de soft in primul rand. Si nu tine de Orange (oricare dintre cele doua). Tine de producator.

Deci, recomandarea mea ar fi sa le lasi un mesaj, folosind pagina de suport de aici.

Client Orange

Sistemul de operare adica Android 14. Care este acelasi pe toate telefoanele cu android 14?
Sau SOC-ul SnapDragon 8 Gen 3 cu modemul snapdragon X75 5G care suporta VOLTE si VoWIFI no stres?

Also also sa stii ca VoLTE inseamna VOICE OVER LTE. Daca nu era compatibl si nu mergea din cauza OS-ului/Modemului. Nu mergea deloc 4G-ul/5G-ul.
VoLTE nu foloseste nici-o frecventa magica sau o tehnologie noua. Este un simplu apel folosind reteaua de internet. 
Operatorii de telefonie nu vor sa ofere VOLTE si da vina pe fabricant. Pentru ca acel fabricant nu vrea sa faca deal cu ei sa vanda telefoane la abonament. 


P.s. Raspunsul official Asus "ROG Phone 8 supports VoLTE, Orange doesn't support ROG Phone.."

Salut Cosmin,

Da, sistemul de operare care NU este acelasi la toate telefoanele cu Android 14. 🙂

Serviciul in sine e apa de ploaie pentru majoritatea procesoarelor. Nu asta e problema. Problema este ca are nevoie (si o sa te rog sa ma crezi pe cuvant la chestia asta, pentru ca am ceva experienta cu serviciile astea) de suport software. Din sistemul de operare. Nu doar la nivel teoretic, si general. Ci real, si specific pentru Orange Romania (MCC-MNC: 226-10).

Orange pe partea lui trebuie sa suporte serviciul, dar si telefonul trebuie sa stie sa activeze ce are nevoie, atunci cand introduci un SIM de la un operator compatibil. De asemenea, e bine sa stii ca Orange nu limiteaza in niciun fel accesul la serviciile astea. Singura restrictie este pe partea producatorului.

Deci, cu parere de rau, iti recomand sa faci o cerere catre cei de la Asus. Repet: problema este comuna la majoritatea, daca nu chiar TOATE modelele de la Asus.

 

Client Orange

1. Nu stiu ce sa zic despre dar cred ca stiu mai bine cum functioneaza androidul: ComicoX/android_device_asus_sm8250-common: Common device tree for Asus Zenfone 7/ROG Phone III (gith... 
ComicoX/android_kernel_asus_tequila (github.com)

2. Partea de software de care zici tu este POSIBILA doar daca vrea operatorul de telefonie. Si este un simplu mcfg_sw.mbn care are parametrii retelei. Poti ocoli aceasta parte si sa activezi cu forta optiunea de VoLTE: 
Screenshot_20240209-162749_Telephony_Service.jpg
Dar atunci cand faci un apel operatorul (ORANGE). Iti da reject si iti da downgrade la 3

3. O sa marchez ca solutionat pentru ca e clar ca sunteti incapabili. Prima oara cu edit-ul in iphone 8 pro. Si acum cu raspunsuri deastea

Salut Cosmin,

O sa te rog sa iei in calcul faptul ca atat eu, cat si majoritatea celor de aici suntem clienti ca si tine. Nu support Orange.

Doar ca si test, iti recomand sa incerci acelasi SIM, in alt telefon compatibil. Daca acolo se activeaza, concluzia o poti trage singur.

Stiu ca e poate greu de crezut ceea ce-ti spun. Dar crede-ma ca m-am lovit de exact aceeasi probleme, exact acelasi raspuns din partea producatorului telefonului meu de atunci (un Motorola). Si am facut 6 luni du-te-vino de la Orange la Motorola si invers, ca pana la urma sa-mi rezolv singur problema si sa constat ca a fost de la bun inceput, o problema de soft. Deci, chiar te inteleg. Dar te rog sa intelegi si tu ca nu suntem contra ta. Dimpotriva. Incercam sa te ajutam. Si intamplarea face ca am destula experienta cu serviciul asta.

Asta nu e un motiv sa adresezi cuvinte de genul asta. Incerc doar sa te ajut. Si repet: suntem o comunitate formata in majoritate (peste 90%) din clienti. Deci, iti recomand sa-ti ajustezi atat tonul cat si asteptarile, la asta. Incercam sa te ajutam. Dar crede-ma ca e foarte greu sa fac asta atunci cand mesajele tale arata ca cel de mai sus.

Client Orange

Care parte din soft nu e compatibil. Daca tot ai tu atât de mare experiență și știi atât de bine cum funcționează sistemul de operare android și soc-ul. 

Când o să faci și tu customROM pentru un telefon cu Android atunci o să mai cred că ai macar un pic de experiență în acest domeniu.

DanielaH
Moderator

Cosmin, ne bucurăm că te-ai alăturat Comunității Orange și îți mulțumim pentru topicul deschis. Interesant și cu siguranță util și pentru ceilalți membri.

Te rog să ții cont în postările tale că aici, în Comunitate, avem niște principii foarte clare care trebuie respectate de toată lumea. Unul dintre ele, și cel mai important, se referă la respectul acordat celorlalți.

Te rugăm să păstrezi o atitudine pozitivă și prietenoasă și un ton de adresare civilizat. În caz contrar, ne vom vedea nevoiți să închidem topicul. Mulțumim.

Si unde a fost respectul in editarea titlului incorect? O secunda de google afla ca ROG nu are nici-o legatura cu APPLE.

Unde este respectul in "nu e compatibil stiu eu cel mai bine din experienta mea 0". 

De ce as pastra o atitudine pozitiva? Care parte e cea pozitiva? Cele mai scumpe abonamente dupa piata. Si in continuare in anul 2024 faceti manevra cu VoLTE. Pe langa asta ati anuntat ca o sa inchidezi reteaua de 3G in Bucuresti. Trebuie sa fiu pozitiv ca platesc un abonament pe care nu pot fii sunat sau care o sa faca dupa fallback la 2G?

Editarea titlului a fost o eroare și ne cerem scuze pentru ea. Suntem oameni, mai și greșim câteodată... important e să reparăm, să recunoaștem, să ne asumam și să încercăm să nu mai repetăm.

O eroare pentru ca se munceste fara atentie. Dar nu asta este partea importanta. Ati raspuns doar pentru partea cu titlul. La restul? Nu mai exista raspunsuri?

Mi-aș dori să îți pot răspunde și la întrebarea din titlu, dar nu avem astfel de informații pentru că telefonul la care faci referire nu face parte din oferta comercială Orange.