la 23-10-2023 10:18 PM - editat ultima oară la 24-10-2023 08:11 AM de DanielaH
Bună comunitate. Am și eu o nelămurire. Pe data de 26.09.2023 am fost in magazinul Orange Romania Communications pentru a prelungi un abonament al cărui contract expira la 20.10.2023. In magazin am semnat prelungirea abonamentului FUN 9 cu telefon iPhone 13 Midnight Black, doamnele din magazin mi-au spus ca trebuie sa dau avans la curier și am acceptat, de precizat ca nu am primit contractul semnat, ci doar o "oferta" tipărită unde specifică abonamentul prelungit fără a pomenii însă de echipament. La 2 săptămâni de la prelungire am sunat la call centre pentru a vedea ce se întâmplă de nu îmi vine telefonul. Doamna de la call centre mi-a zis ca e in depozitul curierului și sa aștept puțin că până la finalul săptămânii îl primesc (apelul a avut loc marți, iar in magazin 26.09.2023 doamna mi-a spus tot într-o zi de marți ca "Până vineri ajunge telefonul la dumneavoastră" )
Am fost ulterior iar in magazin pentru a rezilia un alt contract de care uitasem atunci și am întrebat iar, ce se întâmplă, unde este, doamna de acolo mi-a spus "Nu a plecat de la noi, e stoc inexistent, va rugam așteptați"
Am fost iar sa plătesc factura in data de 11.10.2023, am întrebat iar și spune "Vedeți dumneavoastră, acum se schimba depozitele la curieri, nu știu ce sa va zic. Doamna de la București v-a mințit, ele sunt platite sa nu zică nu, telefonul e in depozitul nostru, l-au readus acum o săptămână pe stoc"
Luni, 16.10.2023 primesc mesaj care spune "Comanda Orange Romania Communications a fost inregistrata. Cod client (RXXXX). Pentru detalii acceseaza: https://www.fix.orange.ro/myaccount/configurare/istoric-comenzi/?orderId=103489267&user=loggedout# "
La data de astăzi, 23.10.2023 telefonul nu a ajuns, nici un curier nu a sunat, defapt telefonul încă se află la Orange. In contul MyOrangeFix spune la istoric comenzi "Comanda livrata". Întrebarea este:
E normal sa aștept atat? De ce nu mi-am primit contractul, ca doamna a spus ca vine odată cu telefonul, dar nu mi-a spus ca vor venii ambele la finalul contractului peste 24 de luni. Mulțumesc!
la 24-10-2023 05:59 AM
Salutare!
Noi suntem tot clienți ca și tine, în cea mai mare parte, deci nu avem cum să te ajutăm cu astfel de informații. Doar dacă nu îți răspunde în mod concret, un reprezentant Orange.
Eu cred însă, că este bine să depui o sesizare scrisă și să nu te mai iei după vorbe. În mod normal, orice comandă ar trebui să fie livrată în câteva zile, nu în timp de luni de zile.
Eu am primit întotdeauna comenzile în câteva zile, cu o singură excepție acum vreo 6-7 ani , de Black Friday. Dar am și dat comanda online, nu prin magazine.
Sesizarea o poți depune de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Atașezi și acea poză cu numărul de comandă către ei și sper să se rezolve repede, iar pe viitor te sfătuiesc să dai comandă online, așa cum spuneam.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor