anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nemultumit de servicii, anulare portare sau schimbare abonament

Godzilla92
Junior

Salut,

Acum o saptamna m-am portat din digi in Orange Comunications, dar deja m-au umplu de nervi si vreau sa reziliez contractul pe motiv ca nu stie nimeni de ce nu imi functioneaza 5g pe noul abonament, am facut o gramada de sesizari, am mers in shop, toti ma trimit de la un departament la altul, asa incompetenti nu am mai vazut. Intrebarea mea esti si vreau sa ma lamuriti cei care stiti cum se procedeaza: 

- Daca renunt la contract in 14 zile, ce se intampla cu portarea, pierd numarul cu totul sau se mai poate reveni in reteaua digi cu el?

-Pot sa ma portez in alta retea atat de repede, sa zicem vodafone? 

-Cum pot sa trec mai repede pe orange romania, deoarece am semnat contract cu orange fix, lucru pe care l-am aflat abia dupa si nu stiam ca exista doua companii/ nu mi s-a spus acest lucru cand am facut portarea. 

 

Multumesc!!

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Problema cea mai mare este că te-ai portat în Orange Romania Comunications, că altfel era foarte bine. Cred că poți cere și să treci în Orange Romania, dar dacă anulezi contractul, habar nu am ce se întâmplă. Probabil se anulează și portarea, dar asta trebuie întrebat la ei, pentru că altfel riști să rămâi pe dinafară. 

Poți întreba și la Digi, dacă nu cumva trebuie să faci din nou cerere de portare înapoi . Sau să încerci portarea in Orange Romania, cu anularea contractului respectiv.

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Salutari,

Pentru acces 5G trebuie sa fii client Orange Romania, nu Orange Romania Communications. Solicita anularea si trecerea pe prepay a numarului, ulterior poti merge intr-un Orange shop pentru a migra pe un abonament, unde poti accesa 5G.

O seara frumoasa!

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

arsradu
#StarMember

Salut,

5G-ul nu-ti merge pentru ca cel mai probabil nu ai suport software in telefon pentru OROC. Pe ORO cel mai probabil ar merge. Deci problema cea mai mare aici este portarea in Orange Romania Communications (adica fostul Telekom Fix). Puteai sa te portezi pe prepay si nu aveai problema asta.

Problema este arhicunoscuta cu portarea in OROC in loc de ORO. Sunt cred ca sunt vreo 6-7 topicuri pe problema asta doar in ultima saptamana.

Numarul nu se intoarce inapoi la Digi decat cu cerere de portare inapoi la Digi.

Teoretic ai putea sa te portezi, dar nu stiu ce numar vei avea in momentul asta. Ideal ar fi sa astepti sa se finalizeze portarea.

Daca treceai pe prepay:

1. nu aveai problema asta

2. nu aveai nevoie de abonament

3. aveai 5G la optiune peste 6 euro. Si cel mai probabil ti-ar fi mers pe telefonul tau.

4. erai in Orange Romania SA pentru simplul motiv ca OROC nu are prepay.

Problema cea mai mare este ca ai semnat contractul. Deci, daca vrei sa pleci, vei avea de platit despagubiri.

Din punctul meu de vedere, un motiv in plus sa nu-ti faci abonament. Dar eu vorbesc, eu aud. Toata lumea vrea abonamente.

Client Orange

Nu te asculta pentru ca nu verifica contractul propus/semnat. Eu recomand abonamentele, dar sa fie in cunostinta de cauza.

Godzilla92
Junior

Salut, mersi pentru raspuns. Inca nu au trecut 14 zile de la semnarea lui, cred ca il pot rezilia fara sa platesc nimic.

Daca nu ai semnat, se poate anula oferta in 14 zile intr-adevar. 

Client Orange

Godzilla92
Junior

Am semnat contractul, dar legea spune ca in 14 zile pot renunta la el. Am rezolvat problema, am sunat azi si am cerut portarea catre ORO fara penalizari, deja mi-au trimis contractul prin curier si email. Au confirmat cei din call center ca nu platesc penalizari in cele 14 zile, cu toate ca portarea este semnata. Multumesc tuturor!

Portarea, da. Contractul sa nu fie semnat... Dar daca ai reusit, foarte bine! 🙂 Ma bucur mult!

Client Orange

Contractul nu e acelasi pe care il semnezi la portare?

Nu sunt 100% sigur, si e posibil sa gresesc. Dar din cate stiu, cele doua sunt diferite. Se semneaza in primul rand cererea de portare, si contractul la primire. Dar nu sunt abonat, asa ca e posibil sa ma insel. Oricum, din cate stiu eu, sunt doua lucruri diferite.

Client Orange

In cazul meu a fost cerere de portare online si contract semnat fizic in shop, asa e procedura daca nu vrei sa il primesti prin curier. 

Bună seara ! Știe cineva ce pot să fac ? Am portat numărul de la Digi la orange , cu internet nelimitat dar datele nu merg . Azi sa realizat portare . La orange nu îmi răspunde nimeni

Luminita, ai incercat un restart la telefon? Pentru "date mobile" se impune cel puțin un restart. Aceasta în ideea că semnalul e ok în zona unde utilizezi internetul. 

Salut,

In alt telefon merg? E totul activat din telefon (cum ar fi Date Mobile)? E posibil sa nu se fi activat inca toate serviciile. APN-ul e configurat corect? Teoretic, ar trebui sa fie, daca esti pe SIM-ul nou. Dar oricum, verifica in setarile telefonului sa fie prezent APN-ul “net” si sa fie bifat/activat.

De asemenea, daca esti clienta Orange Romania SA (nu Orange Romania Communications), poti incerca sa iei legatura cu un consultant si prin chat-ul Djingo de aici.

Pentru transfer la un operator, trebuie sa scrii: “transfer operator” (posibil sa fie nevoie sa scrii de doua ori, pentru ca Djingo s-ar putea sa insiste sa te ajute el).

Client Orange