la 19-11-2023 05:36 PM
Salut,
Acum o saptamna m-am portat din digi in Orange Comunications, dar deja m-au umplu de nervi si vreau sa reziliez contractul pe motiv ca nu stie nimeni de ce nu imi functioneaza 5g pe noul abonament, am facut o gramada de sesizari, am mers in shop, toti ma trimit de la un departament la altul, asa incompetenti nu am mai vazut. Intrebarea mea esti si vreau sa ma lamuriti cei care stiti cum se procedeaza:
- Daca renunt la contract in 14 zile, ce se intampla cu portarea, pierd numarul cu totul sau se mai poate reveni in reteaua digi cu el?
-Pot sa ma portez in alta retea atat de repede, sa zicem vodafone?
-Cum pot sa trec mai repede pe orange romania, deoarece am semnat contract cu orange fix, lucru pe care l-am aflat abia dupa si nu stiam ca exista doua companii/ nu mi s-a spus acest lucru cand am facut portarea.
Multumesc!!
la 19-11-2023 05:45 PM
Salutare!
Problema cea mai mare este că te-ai portat în Orange Romania Comunications, că altfel era foarte bine. Cred că poți cere și să treci în Orange Romania, dar dacă anulezi contractul, habar nu am ce se întâmplă. Probabil se anulează și portarea, dar asta trebuie întrebat la ei, pentru că altfel riști să rămâi pe dinafară.
Poți întreba și la Digi, dacă nu cumva trebuie să faci din nou cerere de portare înapoi . Sau să încerci portarea in Orange Romania, cu anularea contractului respectiv.
la 19-11-2023 06:49 PM
Salutari,
Pentru acces 5G trebuie sa fii client Orange Romania, nu Orange Romania Communications. Solicita anularea si trecerea pe prepay a numarului, ulterior poti merge intr-un Orange shop pentru a migra pe un abonament, unde poti accesa 5G.
O seara frumoasa!
la 19-11-2023 08:46 PM
Salut,
5G-ul nu-ti merge pentru ca cel mai probabil nu ai suport software in telefon pentru OROC. Pe ORO cel mai probabil ar merge. Deci problema cea mai mare aici este portarea in Orange Romania Communications (adica fostul Telekom Fix). Puteai sa te portezi pe prepay si nu aveai problema asta.
Problema este arhicunoscuta cu portarea in OROC in loc de ORO. Sunt cred ca sunt vreo 6-7 topicuri pe problema asta doar in ultima saptamana.
Numarul nu se intoarce inapoi la Digi decat cu cerere de portare inapoi la Digi.
Teoretic ai putea sa te portezi, dar nu stiu ce numar vei avea in momentul asta. Ideal ar fi sa astepti sa se finalizeze portarea.
Daca treceai pe prepay:
1. nu aveai problema asta
2. nu aveai nevoie de abonament
3. aveai 5G la optiune peste 6 euro. Si cel mai probabil ti-ar fi mers pe telefonul tau.
4. erai in Orange Romania SA pentru simplul motiv ca OROC nu are prepay.
Problema cea mai mare este ca ai semnat contractul. Deci, daca vrei sa pleci, vei avea de platit despagubiri.
Din punctul meu de vedere, un motiv in plus sa nu-ti faci abonament. Dar eu vorbesc, eu aud. Toata lumea vrea abonamente.
la 20-11-2023 09:40 AM
Nu te asculta pentru ca nu verifica contractul propus/semnat. Eu recomand abonamentele, dar sa fie in cunostinta de cauza.
la 19-11-2023 08:53 PM
Salut, mersi pentru raspuns. Inca nu au trecut 14 zile de la semnarea lui, cred ca il pot rezilia fara sa platesc nimic.
la 19-11-2023 09:39 PM
Daca nu ai semnat, se poate anula oferta in 14 zile intr-adevar.
la 20-11-2023 01:34 PM
Am semnat contractul, dar legea spune ca in 14 zile pot renunta la el. Am rezolvat problema, am sunat azi si am cerut portarea catre ORO fara penalizari, deja mi-au trimis contractul prin curier si email. Au confirmat cei din call center ca nu platesc penalizari in cele 14 zile, cu toate ca portarea este semnata. Multumesc tuturor!
la 20-11-2023 01:36 PM
Portarea, da. Contractul sa nu fie semnat... Dar daca ai reusit, foarte bine! 🙂 Ma bucur mult!
la 20-11-2023 01:37 PM
Contractul nu e acelasi pe care il semnezi la portare?
la 20-11-2023 01:41 PM
Nu sunt 100% sigur, si e posibil sa gresesc. Dar din cate stiu, cele doua sunt diferite. Se semneaza in primul rand cererea de portare, si contractul la primire. Dar nu sunt abonat, asa ca e posibil sa ma insel. Oricum, din cate stiu eu, sunt doua lucruri diferite.
la 20-11-2023 01:42 PM
In cazul meu a fost cerere de portare online si contract semnat fizic in shop, asa e procedura daca nu vrei sa il primesti prin curier.
la 07-12-2023 07:07 PM
Bună seara ! Știe cineva ce pot să fac ? Am portat numărul de la Digi la orange , cu internet nelimitat dar datele nu merg . Azi sa realizat portare . La orange nu îmi răspunde nimeni
la 07-12-2023 07:24 PM
Luminita, ai incercat un restart la telefon? Pentru "date mobile" se impune cel puțin un restart. Aceasta în ideea că semnalul e ok în zona unde utilizezi internetul.
07-12-2023 07:27 PM - editat 07-12-2023 07:28 PM
Salut,
In alt telefon merg? E totul activat din telefon (cum ar fi Date Mobile)? E posibil sa nu se fi activat inca toate serviciile. APN-ul e configurat corect? Teoretic, ar trebui sa fie, daca esti pe SIM-ul nou. Dar oricum, verifica in setarile telefonului sa fie prezent APN-ul “net” si sa fie bifat/activat.
De asemenea, daca esti clienta Orange Romania SA (nu Orange Romania Communications), poti incerca sa iei legatura cu un consultant si prin chat-ul Djingo de aici.
Pentru transfer la un operator, trebuie sa scrii: “transfer operator” (posibil sa fie nevoie sa scrii de doua ori, pentru ca Djingo s-ar putea sa insiste sa te ajute el).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor