anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitate de a achita parcarea - abonament Mobil 6 de la Orange Romania Communications

Blue12
Senior
Salutari
Am fost in Oradea si a trebuit sa platesc parcarea. Fiind intr-o zona in care nu exista automat pentru parcare, am incercat sa fac acest lucru prin telefon, prin SMS la numarul afisat pe panouri, cu numarul de inmatriculare al masinii. Bineinteles, nu am putut sa fac acest lucru. Pe telefon mi-a aparut "Mesajul nu a fost trimis". Am incercat de 3 ori si tot n-am reusit.
M-am ales si cu amenda... Am fost la politie, le-am aratat ca nu se poate plati prin SMS, au zis ca e vina Orange-ului, ca nu pot trimite mesaj la numere scurte. Mi-au zis sa sun la 300, bineinteles ca n-am facut-o.
Ce parere aveti?
1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil
Asa e, abonatii TKR (actualul OROC) nu aveau acces la unele numere cu taxa speciala, cum sunt acestea pentru parcari, dar mai sunt si altele. Asta este si explicatia in cazul tau. Eu as rezilia abonamentul asta si m-as muta direct pe Orange (adica ORO, nu OROC) daca e sau daca vrei sa te muti la alt operator alegerea iti apartine.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember
@Blue12: "Părere”? Cred că ai Prepay fără credit încărcat sau Yoxo fără opțiune de credit activată. Pe abonament nu aveai de ce să ai probleme. Dar poate revii cu detalii despre tipul numărului pe care-l ai: abonament / prepay/ yoxo, respectiv ce plan tarifar / tip de optiune/abonament ai.

arsradu
#StarMember
Intr-adevar, depinde de numarul la care s-a incercat trimiterea mesajului, si de tipul de servicii pe care il utilizezi (abonament/prepaid etc). Daca e prepaid, in general SMS-urile de genul asta nu sunt incluse in mesajele nationale. Se taxeaza separat. Deci da, trebuie sa ai credit. Ar fi util de stiut si la ce numar trebuia sa dai mesaj, in caz ca e ceva deosebit legat de acel numar. Poate au fost probleme generale cu trimiterea de mesaje la numere scurte.
Client Orange

Pololică
#StarMember
Parerea mea este ca pot fi erori, dar, in Bucuresti, nu am avut probleme (se poate plati parcarea numarul 7458 in Bucuresti). Totusi, cum spun si colegii: daca esti pe cartela (prepaid), vei avea de plata: parcarea + SMS-ul prin care se plateste (practic, parcarea incepe cu pretul de 0.05E). Daca ai suma fixa de parcare, e normal refuzul de plata (de fapt, e normal refuzul de prestare a serviciului: nu ai asigurata suma pentru SMS).

Blue12
Senior
Sunt pe abonamentul Mobil 6 de la Orange Romania Communications

Razvan
#StarMember
Cred că abonamentele OROC fostul TLKRC nu au acces la numere speciale, deoarece rețeaua este MNVO și nu au fost implementate toate facilitatile ca la rețeaua standard.

Anonim
Neaplicabil
Asa e, abonatii TKR (actualul OROC) nu aveau acces la unele numere cu taxa speciala, cum sunt acestea pentru parcari, dar mai sunt si altele. Asta este si explicatia in cazul tau. Eu as rezilia abonamentul asta si m-as muta direct pe Orange (adica ORO, nu OROC) daca e sau daca vrei sa te muti la alt operator alegerea iti apartine.

Rosswell87
Junior
Salut! Si eu ma confrunt cu aceeasi situatie pe care ai intampinat-o tu. Am abonament la OROC si nu pot folosi serviciul de parcare din Timisoara exact din aceleasi motive pe care le-ai mentionat. In Oradea, la fel ca si in Timisoara, serviciul de parcare se face catre https://tpark.io/oras/ - prin aplicatia mobila android/ios sau prin sms la numerele scurte afisate, care din pacate aceste numere nu pot fi accesate din pseudo-reteaua OROC! Ce pot sa spun, a trebuit sa imi fac un alt abonament, la un alt operator ca sa pot folosi in continuare serviciul de parcare din localitatea in care locuiesc! In reste, numa-i de bine si sanatate! @simple_dreams cum pot sa ma mut daca mai am contract cu OROC inca 1 an si 8 luni? (desteptii astia nu au specificat toate aceste inconveniente, pe care unele dintre ele ce-i drept, le-au mai rezolvat intre timp)

Anonim
Neaplicabil
Ai luat telefon la semnarea contractului? Daca nu, poti sa te portezi spre Yoxo si de acolo treci la un abonament clasic din oferta Orange sau daca vrei in alta retea... portezi direct. Iti trebuie ultima factura emisa pentru portare. Taxele de reziliere pentru contractele SIM-only sunt ilegale. NU se pot percepe costuri pentru serviciile care nu se pot presta, platesti doar ce ai folosit, adica ultima factura ca sa fie totul in regula si aia e.

Blue12
Senior
Fantastic! Adica parca ar fii vina mea ca sunt OROC, desi nu am cerut vreodata sa fiu mutat de la un operator la altul. Care e strategia Orange, pe viitor? Ca OROC sa devina ORO, sau ca toti din OROC sa se sature si sa se transfere fie la Orange fie la alt operator? E absolut ridicol sa fii o pseudo-retea, asa cum zice si Rosswell. M-as muta in Orange, dar pretul e mult mai mare fata de cat platesc acum, 25 lei pe luna. Am gasit oferte mai bune la alti operatori mai ieftini, dar eu cu Mobil 6 am nelimitat si minute nationale, si SMS, si net, pe cand la alt operator abia daca prind nelimitat in retea la pretul asta

Razvan
#StarMember
Păi era același lucru și când erai la tlkrc, aveai aceleași restricții, deoarece este rețea mnvo.

Anonim
Neaplicabil
Asa e, clientii Telekom cu servicii mobile aflati pe cod de fix mereu au fost intr-o curte separata, pe acest MVNO TKR, de aia poate unii dintre voi stiti si ati avut sau poate chiar mai aveti cartele SIM fara niciun logo pe el, doar seria cartelei. Tot timpul au existat astfel de limitari, dar probabil clientii nu au stiut de ele pentru ca nu s-au lovit de situatiile astea. Sigur nici acum nu stiu multi.