Servicii de Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul tău Orange Romania Communications
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

post telefonic mort si numar telefon incorect

Buna seara,La o aruncatura de bat de mandra noastra capitala era odata un telefon fix portat intr-un nou mod de functionare,care acum nu este recunoscut in reteaua Orange. Acel post telefonic apartine unor persoane varstnice, parintii sotiei aproxima...

r35 de către Începător
  • 353 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Date dezactivate abonamente copii

Buna ziua Orange !Ma aflu in situatia in care am unul din copii in excursie si are datele dezactivate pe motiv ca are cost suplimentar 4 euro. Celalalt copil are 36 euro(am trimis email sa clarific situatia).Deci, is la 10 mii km distanta si nu pot l...

csi2 de către Junior
  • 886 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Se poate face sau nu portare de la OROC la ORO?

Doresc să portez un numar OROC la ORO, pe un contract deja existent (pentru bonusul family) si din cauza ca am reziliat contractul OROC. Am fost acum 2 saptamani la un Orange Shop si mi s-a spus ca nu se poate face portare OROC la ORO, pentru ca sunt...

sl4ydxx de către Junior
  • 642 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Abonament preluat de la telekom

Bună ziua, am fost preluat de ceva timp de către orange de la telekom. Întrebarea este pot renunța la abonamentul precedent și să trec la un abonament nou la orange, dar în același timp să rămân cu același număr de telefon ?

ir0nik de către Junior
  • 2025 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Am vrut sa ma portez in Orange (nu stiam ca exista si ORO si OROC)

Am vrut sa ma portez in Orange (nu stiam ca exista si ORO si OROC), am completat pe site-ul orange.ro un formular cu numarul de telefon si am fost contactat de un reprezentant vanzari Orange. Pe data de 12.09.2023 am încheiat contract abonament Fan 1...

PM26 de către Junior entuziast
  • 1987 Vizualizări
  • 24 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Activare Sim la un telefon cumparat online

Am cumpărat un telefon online, cu prelungirea contractului, dar nu mi se activează cartela Sim. Noul abonament s-a activat, dar eu folosesc vechiul telefon cu aceeași cartelă veche. Cum se poate activa noul Sim 

MarianaHanganu de către Începător
  • 741 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Portare gresita pe Orange Communications

Hello!1. Sunt client Orange de cand se numea Dialog2. Am facut o cerere de portare online pentru alt nr de tel (fi-miu) sa il aduc la Orange sa administrez ambele numere din contul meu.Fara sa fiu constient ca sunt 2 firme Orange (greseala mea) porta...

BogdanG1 de către Junior
  • 4428 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 6 aprecieri