la 26-08-2024 10:40 AM - editat ultima oară la 26-08-2024 10:53 AM de DanielaH
la 26-08-2024 11:27 AM
Salutare!
Trebuie sunat la 300 de pe un număr de telefon Orange, iar Djia te va identifica și te va dirija în toți pașii pe care îi vei face.
Mai simplu este să le scrii din Chat Djingo , ulterior ceri transfer operator sau din secțiunea Contact , iar mai jos , unde scrie Trimite-ne un mesaj, completezi câmpurile aferente.
Baftă!
la 26-08-2024 10:44 AM
Pesoana care detine postul telefonic este o persoana in varsta. Va rugam sa ne ajutati: cum putem lua legatura telefonic cu un consultant ? In localitatea unde este poatul telefonic semnalul este foarte slab sau deloc.
la 26-08-2024 11:27 AM
Salutare!
Trebuie sunat la 300 de pe un număr de telefon Orange, iar Djia te va identifica și te va dirija în toți pașii pe care îi vei face.
Mai simplu este să le scrii din Chat Djingo , ulterior ceri transfer operator sau din secțiunea Contact , iar mai jos , unde scrie Trimite-ne un mesaj, completezi câmpurile aferente.
Baftă!
la 26-08-2024 07:50 PM
Multumesc, am reusit sa iau legatura cu un consultant. Sper sa se rezolve.
la 26-08-2024 07:53 PM
Mă bucur că ai reușit!
Doamne ajută!
la 26-08-2024 11:28 AM
Salut, @iulisto13! Bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația ta.
Poți lua legătura cu colegii noștri prin oricare din modalitățile de aici. Să ne spui, te rog, dacă ai rezolvat.
la 26-08-2024 07:52 PM
Multumesc. Am luat legatura cu un consultant si am dat postul telefonic respectiv la deranjamente. Sper sa se rezolve cat mai repede.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor