anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cit de disperati sint cei de la Orange pentru noi abonamente?

Nemultumit1
Junior

Pe 19.12 primesc un telefon de la Orange ca e musai sa-mi schimbe echipamentele mostenite de la Romtelecom, sa ma treaca pe fibra optica pina in apartament.
Zic OK dar le atrag atentia ca nu ma intereseaza internetul de la ei ci doar telefonia fixa, asa cum am si acum. Donsoara ma asigura ca a notat si ca abonamentul va ramine la fel, doar telefonie fixa si la acelasi pret. Convenim sa vina echipa tehnica dupa Craciun.
Pe 20.12 ma suna un nenea de la tehnic ca ei sint in fata blocului sa faca modificarile. Ii zic sa-si verifice fisa de lucru ca am stabilit sa vina dupa Craciun. Ca hir, ca mir, ca el nu stie nimic, ca o sa verifice.
Pe 26.12 primesc un mail prin care sint informat ca am primit in custodie un modem si ca beneficiez de un abonament voce in valoare promitionala de 10. Cred ca erau monede Botswaneze, ca nu scria lei sau euro sau dolari.
Pe 28.12, dupa vreo 5 minute de navigat printre roboti, dau peste un operator uman. Si acum incepe distractia:
- Ati solicitat modificarea....
- Doamna, dvs. m-ati anuntat ca sint obligat sa va permit accesul pentru a aduce fibra optica in casa.
- Aaaa, daaa, stiti ca....
- Doamna, vad ca mi-ati dat deja in custodie un modem nou. Cind ati facut asta, ca nu a fost nimeni la locatie. Pentru ce este modemul?
- Pai ati solicit si serviciul de internet, asa apare in fisa...
- Doamna, va rog sa verificati inregistrarea din data de 19.22 ora .... si veti vedea ca am specificat ca NU doresc decit telefonie fixa. Va anunt ca refuz orice modificare a abonamentului si/sau a conditiilor tehnice. Va rog sa anulati modificarile facute unilateral de angajata dvs.
- Aaaa, pai eu nu pot, trebuie sa va contacteze colega cu care ati discutat.
- OK.
Azi, pe la 18.40 ma suna, in sfirsit, un operator uman de la Orange (nu prostia aia de robot cu ati sunat la Orange): de la tehnic, pentru instalarea solicitata de dvs....
- Doamna, NU am solicitat nici o instalare. Dvs. mi-ati bagat cu forta pe git un abonament de internet si ati intrat la mine in casa in lipsa si mi-ati lasat in custodie un modem, sau cel putin asa reiese din fisa de sinteza anexa a unui nou contract din 19.12.2023 primit pe e-mail. In urma discutiilor cu un reprezentant al companiei dvs. urma sa fiu contactat pentru a remedia abuzul.
- Pai eu sint de la tehnic, nu pot sa modific nimic, dar o sa anunt departamentul de oferte sa va contacteze.

Deci, sa recapitulam, pentru reprezenantii Organge: sint anuntat ca trebuie sa accept sa mi se bage fibra optica in casa; solicit sa NU mi se modifice abonamentul, sa NU se adauge nici un serviciu suplimentar si mi se dau asigurari ca nu se modifica nimic si ca pretul va ramine la fel; primesc un e-mail din care reiese un nou pret al abonamentului plus ca am in custodie un modem pe care nu l-am primit; mi se confirma faptul ca "beneficiez" de abonament la internet NESOLICITAT; sint mintit pe fata (ma rog, pe ureche, ca totul a fost discutat telefonic) ca nici unul din reprezentantii companiei Orange cu care am discutat nu poate sa modifice abuzurile facute de un alt reprezentant al aceleiasi companii.

Stiam ca tactica ametirii clientilor este rezervata pentru persoanele inaintate in virsta, nu va uitati la CNP-ul clientului inainte sa discutati cu el?

 

1 Soluţie acceptată‚

Nemultumit1
Junior

IN SFIRSIT!

Multumesc reprezentantei Orange care m-a sunat astazi si care a inteles cu adevarat problema. Dupa ce mi-a confirmat faptul ca, ascultind inregistrarile telefonice, am perfecta dreptate in cele sustinute, a inteles si dorinta mea de a-mi trimite o confirmare in scris a faptului ca nu s-a modificat nimic in contract.

"Stimate domnule ....., Pe contul ..... este facturat serviciul de voce cu numarul 021...... Abonamentul lunar este in valoare de .... Euro cu TVA. Ofertele prezentate telefonic in data de 19.12.2023 respectiv in data de 27.12.2023 nu au fost activate pe contul mentionat mai sus. Ne pare rau pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere! Cu stima, Echipa Orange Romania Communications".

Inca o data, multumesc doamnei.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Îmi pare foarte rău pentru ce ai pățit!

Am văzut că te-ai plâns și pe forumul Softpedia.

Trebuie acordată mult mai multă atenție pentru astfel de practici care pot fi din păcate înșelătoare.

Succes!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Raspunsul simplu la intrebarea din subiect este: FOARTE! Nici n-ai idee. Se lucreaza pe baza de comision, deci cu cat mai multe ABONAMENTE (nu clienți multumiti, ci abonamente!) cu atat mai bine.

Iar la ultima intrebare, raspunsul este la fel de simplu: nu, nu se uita, pentru ca e irelevant pentru profitul companiei si pentru comisionul lor. E irelevant cine plătește, bani sa iasa. Si cat mai multi.

De-asta am o problema cu abonamentele. De-asta recomand oricui serviciile prepay. Bine, in cazul asta nu exista asa ceva. Dar ca idee, nu vreau sa aud de abonamente. Tocmai din cauza asta si datorita tacticilor astora de manipulare si de abonare fortata.

Din punctul meu de vedere, cu toate ca intotdeauna am recomandat rezolvarea problemelor de genul asta pe cale amiabila, asta e un caz numai bun de trimis la ANPC. Pentru bataia de joc pe fata de client. Si pentru ca nu esti singurul cu problema asta.

In fine, din pacate noi, ca si clienti, nu prea avem cum sa te ajutam. Singura modalitate de rezolvare este tot contactand Orange (mai exact OROC in cazul asta). Mijloacele de contact le ai aici.

Client Orange

Mijloacele de contact NU sint acolo, nu apare nici o adresa postala si nici o adresa oficiala de email. Sint doar niste abureli in ochii **beep**. Pardon, in ochii clientilor (si da, sint si eu client 😄 )

Urmatoarele postari o sa fiem in ordine: scrisoare recomandata cu confirmare de primire, eventual trimisa prin intermediul unui executor judecatoresc daca refuza primirea prin posta normala si, ulterior, ANPC.

Daca angajatii lor se pot dista cu clientii si noi ne putem distra cu ei, nu?

/LE: beep-ul este in locul cuvintului care desemneaza persoanele lipsite de inteligenta, nu altceva.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Hai sa vedem daca te pot ajuta cu ceva mai multe informatii decat cele de pe pagina de Contact.

Conform Google, adresa postala a OROC este:

ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS S.A.

Calea Victoriei nr. 35, 010061, Bucuresti, ROMANIA.
Telefon: +40214005682, +40766678275 fax: +40214005753

De asemnea, avem si urmatoarele adrese de email de contact:

Informatii generale: infoclienti@orange.com
Sesizari: sesizari@orange.com

Pe langa asta, se poate folosi apel la 300 (ceea ce probabil stiai deja), sau formularul din pagina de Contact de mai sus. 

Sper sa te ajute.

Client Orange

Multumesc, adresa postala o aveam si eu de la ONRC 🙂

E-mail-ul este apa de ploaie, la fel ca si convorbirea telefonica. Se pot pierde oricind. De ce crezi ca avocatii insista pe hirtii trimise prin posta cu confirmare de primire/executor judecatoresc?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Stiu... Si te inteleg perfect. Din pacate, astea sunt singurele informatii de care am reusit sa fac rost. Chiar nu stiu cu ce altceva as putea sa te ajut.

Sper sa reusesti sa rezolvi pana la urma. Pentru ca e intr-adevar foarte nasol ceea ce se intampla.

Daca te mai putem ajuta cu vreun sfat, o idee, ceva, suntem o comunitate formata in mare parte din clienti ca si tine. Ceea ce inseamna ca intelegem prin ceea ce treci, pentru ca multi clienti au patit exact acelasi lucru. E neplacut intr-adevar. Deci, daca crezi ca e ceva cu care sa te putem ajuta noi, suntem aici si incercam sa ajutam asa cum putem. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

Salut!

Îmi pare foarte rău pentru situația întâmpinată de tine și îți înțeleg nemulțumirea.

Putem ruga și noi colegii de la Orange Romania Communications să verifice ce s-a întâmplat, dar după data de 3 ianuarie. Dacă vrei (și nu este prea târziu) ne poți oferi codul de abonat și/ sau numărul de telefon în mesaj privat.

Până atunci poți folosi formularul din pagina de contact (https://www.orange.ro/contact/) sau celelalte canale de comunicare sugerate de arsradu.

Gânduri bune pentru noul an!

Va multumesc, am trimis in privat numarul de telefon.

Si, tot dupa data de 3 ianuarie voi trimite si reclamatia scrisa catre sediul central.

Un an nou fericit si dvs.

Mulțumesc și eu. Revin imediat ce voi primi mai multe informații.

Nemultumit1
Junior

OK, problema rezolvata in mod satisfacator. Toate modificarile facute de reprezentanta Orange urmeaza sa fie anulate si abonamentul ramine ca pina in prezent.

Se pare ca anul nou aduce vesti bune, cel putin in ceea ce priveste Orange.

Multumesc tuturor pentru sustinere.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Acum ar trebui upgradat username-ul, zic. Scapam de negatie in noul an? :))

Glumesc, evident. 🙂 Oricum, ma bucur mult ca s-a rezolvat.

Te asteptam si cu alte ocazii si cu experienta speram mai placute decat pana acum. :))

Un an nou cu bucurii si cu cat mai multe impliniri. 🙂

Client Orange

Nemultumit1
Junior

LOL, ce inseamna sa te grabesti cu raspunsul.

Tocmai am primit un mail continind FISA DE SINTEZA nr FS_48871360 din data 27/12/2023 prin care mi se confirma ca beneficiez de

Fibra 500 Serviciul Internet: tehnologie: FTTH6,00Produsul Norton Security Online redus 100% in primele 2 luni ale PM si 1,19 Euro cu TVA (1 Euro fara TVA) incepand cu a treia luna a PM.
Voce Nelimitat+Minutele incluse: (i) minute nelimitate incluse, oricand, in (a) retelele nationale de telefonie fixa si mobila (b) retelele internationale fixe din Zona SEE si Zona Europa si (c) retelele internationale fixe si mobile din SUA si Canada. (ii) 100 de minute in retelele internationale mobile din Zona SEE si Zona Europa.Serviciul Voce tehnologie: VOIP

Se pare ca iar o luam de la capat.

Va tin la curent cu ce mai inventeaza acum.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Loooool…. Ok. Nevermind then. :))

Client Orange

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ma gandesc ca poate mail-ul respectiv este unul automat la contractele noi si poate se trimite oricum. Deci, cred ca e doar o desincronizare in comunicare. Dar pana nu avem confirmarea ca e totul ok…inca e loc de interpretari. :))

Client Orange