anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cit de disperati sint cei de la Orange pentru noi abonamente?

Nemultumit1
Junior

Pe 19.12 primesc un telefon de la Orange ca e musai sa-mi schimbe echipamentele mostenite de la Romtelecom, sa ma treaca pe fibra optica pina in apartament.
Zic OK dar le atrag atentia ca nu ma intereseaza internetul de la ei ci doar telefonia fixa, asa cum am si acum. Donsoara ma asigura ca a notat si ca abonamentul va ramine la fel, doar telefonie fixa si la acelasi pret. Convenim sa vina echipa tehnica dupa Craciun.
Pe 20.12 ma suna un nenea de la tehnic ca ei sint in fata blocului sa faca modificarile. Ii zic sa-si verifice fisa de lucru ca am stabilit sa vina dupa Craciun. Ca hir, ca mir, ca el nu stie nimic, ca o sa verifice.
Pe 26.12 primesc un mail prin care sint informat ca am primit in custodie un modem si ca beneficiez de un abonament voce in valoare promitionala de 10. Cred ca erau monede Botswaneze, ca nu scria lei sau euro sau dolari.
Pe 28.12, dupa vreo 5 minute de navigat printre roboti, dau peste un operator uman. Si acum incepe distractia:
- Ati solicitat modificarea....
- Doamna, dvs. m-ati anuntat ca sint obligat sa va permit accesul pentru a aduce fibra optica in casa.
- Aaaa, daaa, stiti ca....
- Doamna, vad ca mi-ati dat deja in custodie un modem nou. Cind ati facut asta, ca nu a fost nimeni la locatie. Pentru ce este modemul?
- Pai ati solicit si serviciul de internet, asa apare in fisa...
- Doamna, va rog sa verificati inregistrarea din data de 19.22 ora .... si veti vedea ca am specificat ca NU doresc decit telefonie fixa. Va anunt ca refuz orice modificare a abonamentului si/sau a conditiilor tehnice. Va rog sa anulati modificarile facute unilateral de angajata dvs.
- Aaaa, pai eu nu pot, trebuie sa va contacteze colega cu care ati discutat.
- OK.
Azi, pe la 18.40 ma suna, in sfirsit, un operator uman de la Orange (nu prostia aia de robot cu ati sunat la Orange): de la tehnic, pentru instalarea solicitata de dvs....
- Doamna, NU am solicitat nici o instalare. Dvs. mi-ati bagat cu forta pe git un abonament de internet si ati intrat la mine in casa in lipsa si mi-ati lasat in custodie un modem, sau cel putin asa reiese din fisa de sinteza anexa a unui nou contract din 19.12.2023 primit pe e-mail. In urma discutiilor cu un reprezentant al companiei dvs. urma sa fiu contactat pentru a remedia abuzul.
- Pai eu sint de la tehnic, nu pot sa modific nimic, dar o sa anunt departamentul de oferte sa va contacteze.

Deci, sa recapitulam, pentru reprezenantii Organge: sint anuntat ca trebuie sa accept sa mi se bage fibra optica in casa; solicit sa NU mi se modifice abonamentul, sa NU se adauge nici un serviciu suplimentar si mi se dau asigurari ca nu se modifica nimic si ca pretul va ramine la fel; primesc un e-mail din care reiese un nou pret al abonamentului plus ca am in custodie un modem pe care nu l-am primit; mi se confirma faptul ca "beneficiez" de abonament la internet NESOLICITAT; sint mintit pe fata (ma rog, pe ureche, ca totul a fost discutat telefonic) ca nici unul din reprezentantii companiei Orange cu care am discutat nu poate sa modifice abuzurile facute de un alt reprezentant al aceleiasi companii.

Stiam ca tactica ametirii clientilor este rezervata pentru persoanele inaintate in virsta, nu va uitati la CNP-ul clientului inainte sa discutati cu el?

 

1 Soluţie acceptată‚

Nemultumit1
Junior

IN SFIRSIT!

Multumesc reprezentantei Orange care m-a sunat astazi si care a inteles cu adevarat problema. Dupa ce mi-a confirmat faptul ca, ascultind inregistrarile telefonice, am perfecta dreptate in cele sustinute, a inteles si dorinta mea de a-mi trimite o confirmare in scris a faptului ca nu s-a modificat nimic in contract.

"Stimate domnule ....., Pe contul ..... este facturat serviciul de voce cu numarul 021...... Abonamentul lunar este in valoare de .... Euro cu TVA. Ofertele prezentate telefonic in data de 19.12.2023 respectiv in data de 27.12.2023 nu au fost activate pe contul mentionat mai sus. Ne pare rau pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere! Cu stima, Echipa Orange Romania Communications".

Inca o data, multumesc doamnei.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Daaa, sigur. Primul mail era pentru un contract incheiat in 19.12.2023 si al doilea pentru un contract incheiat in 27.12.2023.

Tocmai am terminat o noua convorbire telefonica cu Orange. Acum astep un nou mail prin care sa mi se comunice ca am ramas la vechiul abonament si la acelasi pret.

Sint curios daca va veni acest mail si ce va contine.

Ha, tocmai am primit un SMS prin care, in sfirsit, mi se da un numar de inregistrare la reclamatie. Care reclamatie va fi solutionata in termenul prevazut in contract.

Hai ca parca totusi merge in directia buna. Un pic schiopatand, si desincronizat, dar eu zic ca o sa fie ok pana la urma. 🙂

Client Orange

Nemultumit1
Junior

Stimate domnule .....(numele oricum trecut incomplet, deci nici macar nu s-au uitat in cont), La data expedierii acestui mesaj pe contul ........ este facturat serviciul de voce cu numarul 021..... Tehnologia pe care este furnizat serviciul de voce necesita prezenta serviciului de internet ca suport. Oferta prezentata in data de 19.12.2023 nu a fost activata pe contul mentionat mai sus. Va multumim pentru intelegere! Echipa Orange Romania Communications.

Fooarte interesant. Daca se uitau in cont vedeau ca am deja Net 0Mbps - Suport Fizici din pachetul Net 0Mbps - Suport Fizici + Voce Nelimitat, deci nu tine faza.

Ma rog, am rezolvat cu contractul din 19.12.2023. Acum am o noua reclamatie cu contractul din 27.12.2023.

Sint curios cind o sa se sature de mine. Nu le-am cerut decit sa-mi confirme in scris abonamentul pe care il detin si pretul acestuia. Nimic altceva. Dar daca nu este trecut asa ceva in listuta din care citesc fraierului..... pardon, clientului la telefon, atunci trebuie sa ceara aprobare de mai sus. Si, cum este vorba de o corporatie, asta trebuie sa treaca pe la citeva departamente, deci mai dureaza.

Nemultumit1
Junior

IN SFIRSIT!

Multumesc reprezentantei Orange care m-a sunat astazi si care a inteles cu adevarat problema. Dupa ce mi-a confirmat faptul ca, ascultind inregistrarile telefonice, am perfecta dreptate in cele sustinute, a inteles si dorinta mea de a-mi trimite o confirmare in scris a faptului ca nu s-a modificat nimic in contract.

"Stimate domnule ....., Pe contul ..... este facturat serviciul de voce cu numarul 021...... Abonamentul lunar este in valoare de .... Euro cu TVA. Ofertele prezentate telefonic in data de 19.12.2023 respectiv in data de 27.12.2023 nu au fost activate pe contul mentionat mai sus. Ne pare rau pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere! Cu stima, Echipa Orange Romania Communications".

Inca o data, multumesc doamnei.