la 25-05-2022 03:39 PM
la 25-05-2022 04:47 PM
la 25-05-2022 04:47 PM
la 25-05-2022 05:50 PM
la 25-05-2022 06:30 PM
la 03-02-2023 01:01 PM
buna ziua, pentru o portare din VDF in orange, fiind client nou de ce nu sunt preluat de orange RO ci incadrat in orange communications care inteleg ca sunt abonatii din vechiul telekom? intreb pentru ca in OROC sunt cateva minusuri, cel mai important pt mine fiind lipsa plata la sms scurte, plus mi se pare aiurea sa fiu client nou dar preluat pe o divizie cu niste servicii lipsa. am cazut de acord pe telefon pentru portare insa in aceste conditii nu am de gand sa mai semnez. se poate face portarea pe orange RO? multumesc.
03-02-2023 01:37 PM - editat 03-02-2023 01:49 PM
Bun venit în Comunitate!
Către ce operator ai cerut portarea? Pe cererea de portare trebuie specificat Orange România sau Orange Romania Communications.
Dacă este vorba despre o neînțelegere, va trebui verificată punctual situația ta. În acest caz, te rugăm să iei legătura cu colegii noștri, prin oricare din mijloacele de comunicare de aici - https://www.orange.ro/contact/.
Te așteptăm să revii să ne spui cum s-a rezolvat.
la 03-02-2023 01:42 PM
colega care a sunat nu a facut aceasta distinctie si nu mi-a lasat o alegere, ci mi a prezentat doar oferta, am primit un nr de client care incepe cu 4 deci este al OROC, plus contractul care ar urma sa ajunga pentru semnare este transmis de ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS SA LOGISTICA . multumesc.
la 25-05-2022 08:39 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor