la 13-04-2022 03:46 PM
la 13-04-2022 04:34 PM
la 13-04-2022 04:34 PM
la 13-04-2022 05:11 PM
la 21-11-2024 10:48 PM
Plătesc pentru IP fix lunar o sumă fixă, dar, din păcate, aproximativ o dată la două săptămâni, IP-ul alocat se schimbă.
Degeaba fac reclamație la serviciul clienți, nu sunt în stare să fixeze IP-ul și nici nu au o explicație. Întotdeauna spun: «Când vom identifica cauza problemei, vă vom contacta.»
Am un contract de fibră optică Orange 2300 de 2 luni, care, de când a fost montat, nu a avut niciodată la download o valoare mai mare de 1050 Mbps – testat cu echipamentul propriu.
Echipa de la Orange, care montează fibra și routerul, nu are dispozitive de testare a vitezei, iar degeaba închei un contract pentru un internet cu o viteză maximă la download de 2100 Mbps, nu știi ce montează deoarece, la instalare, nu pot preda sistemul testând viteza contractată.
Interesant este că contractul este Fibră 2300, dar, conform explicațiilor, viteza maximă de download este 2100 Mbps.
Echipamentul de la Orange este fibra optică, un router Internet Box Wi-Fi 6 Pro ZTE de 2.5 Gbps, iar echipamentul intern este TP-Link Omada de 10 Gbps și Access Point EAP670 Wi-Fi 6 AX5400, cu o placă de rețea la calculator de 2.5 Gbps.
Este posibil ca următorul pas să fie protecția consumatorilor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor