anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot vorbi cu o persoana de la suport tehnic / deranjamente?

silviup
Începător

Buna ziua! Mai este posibil sa vorbesc cu o persoana reala de la suport tehnic/deranjamente? Sunasem aseara in legatura cu o problema insa nu am avut nici o optiune de a discuta cu cineva iar robotul a facut automat o programare pentru tehnicieni, fara vreun detaliu despre deranjamentul avut. 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Formezi 300 și când te întreabă Djia ce dorești, cauți o descriere cât mai exactă și zici că dorești să intri în legătură cu un consultant.

De regulă, se mai formează și combinația 5-2-0.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Formezi 300 și când te întreabă Djia ce dorești, cauți o descriere cât mai exactă și zici că dorești să intri în legătură cu un consultant.

De regulă, se mai formează și combinația 5-2-0.

Baftă!

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Poți încerca prin chat din aplicația my Orange solicitand transferul către un operator uman (tastezi transfer și enter X2).

Sau din browser aici.

În linkul de mai jos găsești toate modalitățile de contact.

https://www.orange.ro/contact/ 

Telefonic tot ce trebuie sa faci ca sa treci de djia este să răspunzi transfer operator atunci când ești întrebat de motivul apelului (vei fi întrebat de 2 ori).

DanielaH
Moderator

@silviup, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?