la 27-11-2024 03:05 PM - editat ultima oară la 27-11-2024 03:36 PM de DanielaH
O problema serioasa ridica abonatul RRD aici: https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-de-internet-si-tv/fara-access-la-net-dar-routerul-zte-pare-...
“Fara access la NET dar routerul ZTE pare functional”.
Aceeasi problema grava o intampin si eu in Deva. Am semnat un contract nou cu Orange in data de 25 Octombrie 2024. Am avut initial un contract cu Telekom pentru pachet triplu. Orange a preluat contractul meu si nu am avut nicio problema. Acum mi s-a schimbat echipamentul Telekom cu acest system PROBLEMATIC ZTE.
In data de 25 Noiembrie 2024 s-a oprit televizorul cu mesajul “Niciun semnal”. Am pornit si computerul si nu mai aveam nici conectare la Internet. Indicatorii LED pe router pt Internet si cablu TV erau stinsi. Am incercat recomandarile oferite de Windows (11). Am scos boxa ZTE din priza. Am reintrodus-o in priza. Nimic nu a functionat.
In data de 26 Noiembrie 2024, seara tarziu, parca din senin, s-au reaprins LEDurile pt Internet si CATV. Televizorul a mers normal, dar nu si Internetul. Computerul indica faptul ca sunt conectat la Internet, dar niciun browser nu functiona. DNS nu era recunoscut pe Internet. Dar cat de mult se poate astepta? Nici in ziua urmatoare nu s-a schimbat nimic in privinta Internetului. Windows si Smart TV aratau clar ca aveam Internet connection – dar nu ma puteam conecta la Internet sub niciun chip!
Acelasi lucru in data de 27 Noiembrie 2024. TV functiona, aparea ca am Internet connection – dar nu ma puteam conecta la Internet in niciun fel! Asa ca din nou am urmat sfatul Windows. Am scos din nou boxa ZTE din priza. Am reintrodus-o. Oroarea ororilor! S-au stins din nou indicatorii LED pe router pt Internet si cablu TV! Nu s-au reaprins nici dupa doua ore (sunt tot stinse luminitele!)
Ce ghinion pe mine ca am acceptat schimabarea routerului! Echipamentul Telekom functiona asa de bine! Nicio problema ca asta in 5 ani! Poate ZTEul asta e vreun chinezism! Orange are o problema foarte serioasa in fata. Poate fi liable pentru sume uriase. Multe personae depind de Internet pentru tot felul de businessuri. Nu este acceptabil ce se intampla acum la Orange.
ZTE Internet Box Wi-Fi 6
ARGO LTH-ORO2600501
la 27-11-2024 04:49 PM
Cu scuzele de rigoare! Am primit un telefon de la Orange. Am acum doua contracte, cu doua coduri de client diferite. Am platit factura de Internet+TV in contul de telefon! Se pare ca serviciul Internet+TV mi-a fost suspendat pentru neplata facturii!
Odata ce platesc factura in contul potrivit, mi se va restaura serviciul Internet+TV in timp relativ scurt. Vad ca s-au reaprins LEDurile verzi pentru Internet si CATV. Ar fi fost bine ca mai intai sa fiu avertizat prin email or telefon ca nu am platit factura si mi se poate intrerupe Internetul. Oricum, sper sa fie totul bine de acum inainte.
Vad ca TV functioneaza bine. Tot pe smartTV vad ca sunt conectat la Internet. Am incercat YouTube si functioneaza OK.
Le urez mult noroc tuturor celor aflati in situatia mea.
Ion Saliu
Deva
la 27-11-2024 03:49 PM
@Ion-Saliu, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația ta. O vom transmite mai departe colegilor noștri.
la 27-11-2024 04:49 PM
Cu scuzele de rigoare! Am primit un telefon de la Orange. Am acum doua contracte, cu doua coduri de client diferite. Am platit factura de Internet+TV in contul de telefon! Se pare ca serviciul Internet+TV mi-a fost suspendat pentru neplata facturii!
Odata ce platesc factura in contul potrivit, mi se va restaura serviciul Internet+TV in timp relativ scurt. Vad ca s-au reaprins LEDurile verzi pentru Internet si CATV. Ar fi fost bine ca mai intai sa fiu avertizat prin email or telefon ca nu am platit factura si mi se poate intrerupe Internetul. Oricum, sper sa fie totul bine de acum inainte.
Vad ca TV functioneaza bine. Tot pe smartTV vad ca sunt conectat la Internet. Am incercat YouTube si functioneaza OK.
Le urez mult noroc tuturor celor aflati in situatia mea.
Ion Saliu
Deva
27-11-2024 06:50 PM - editat 27-11-2024 10:00 PM
Salutare!
Fă cerere de reziliere din secțiunea Contact , dacă nu ți s-a închis contractul vechi. Eu am Ont Zte și funcționează foarte bine.
Mă bucur că s-a rezolvat!
Seară frumoasă!
la 30-11-2024 01:19 PM
“Subiect: Router ZTE creează probleme grave
Data: 27-11-2024 03:05 PM
Vi s-a rezolvat problema?”
Axiomaticelor+Axiomaticilor:
Încă o dată, vă mulțămesc tuturor pentru atenție. Așa cum am informat în mesajul meu anterior, problema mea a fost rezolvată într-un timp relativ scurt. Am primit un telefon de la serviciul clienți Orange. Întru-cât mi-au fost create două contracte, cu Orange și Oroco, am plătit ambele facturi în contul vechi. Plata pentru Internet+TV a intrat în contul gresit.
Am creat un al doilea cont online specific pentru Internet+TV. Am plătit factura corespunzătoare în contul corespunzător. Serviciul meu pentru Internet+TV a fost restaurat într-un sfârtai de ceas. Totul funcționează correct acum. Viteza este admirabilă, comparând chiar cu ce am avut în SUA până în anul de grație 2019.
“All’s well when it ends wel..” “Totul este bine când se termină cu bine.” Toate cele bune tuturor!
Ion Saliu
Deva
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor