la 05-04-2023 10:43 AM - editat ultima oară la 07-06-2023 09:00 AM de DanielaH
Buna ziua! Am făcut o sesizare ieri de pe aplicatia My Orange fix pentru ca se tot aprinde lumina roșie la LOS la router și urma ca o echipa sa vina sa rezolve problema din moment ce aplicatia spunea ca ar fi o problema de la infrastructura. Însă nimeni nu a venit. Am încercat sa sun la 300, nr nu este valabil. Am sunat la alte doua numere și in sfârșit nr 0219890 a funcționat dar m-a trimis iar sa sun la 300 pentru deranjamente iar acela nu funcționează. Eu lucrez online și din cauza acestei probleme sunt penalizata foarte rău.
05-04-2023 10:48 AM - editat 05-04-2023 10:53 AM
Salut Ana,
Aplicatia My Orange Fix nu se mai foloseste de cateva luni. Poti folosi My Orange (fara Fix) pentru administrarea serviciilor OROC.
Pentru contact telefonic din alte retele decat Orange Romania sau Orange Romania Communications poti suna la 0374 300 300.
Deci, ce pot sa-ti recomand:
1. daca folosesti aplicatia My Orange Fix, dezinstaleaz-o, si instaleaza aplicatia My Orange.
2. incearca sa suni la 300 de pe un numar ORO sau OROC, sau 0374 300 300 din orice retea si vezi daca poti sa faci o sesizare.
De asemenea, intre timp, poti incerca sa dai un restart la router, in ideea in care ar putea sa-si revina.
la 05-04-2023 12:07 PM
@Ana25: Bun venit în Comunitate. Înțeleg că ai servicii pe fibră optică de la OROC. Ai și TV și internet sau doar internet? Dacă ai și TV prin fibră optică, acesta este funcțional? Ai verificat să nu fie îndoit cablul de fibră optică de la intrare până la router? Dacă e ok, sunt posibile și eventuale lucrări de mentenanță sau probleme externe care se cunosc de către Orange.
Te aștepătăm cu detalii / actualizări ale situației descrise.
06-04-2023 09:13 AM - editat 06-04-2023 09:14 AM
Daca nr tau de telefon nu este Orange, nu poti suna la 300. Trebuie sa formezi 0374 300 300, 021 225 5930 sau 0800 800 445. Incearca-le pe toate, vezi la care reusesti
la 07-04-2023 09:47 AM
@Ana25, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 12-04-2023 05:27 PM
@Ana25Aceeasi problema o am si eu de luni de zile. Am facut o sesizare acum 1-2 luni, raspunsul lor fiind ca exista un echipament pe zona care este monitorizat ca e instabil sau ceva de genul. In continuare are aceeasi culoare rosu-portocalie la portul PON/RF (Sagecom). Cu sau fara legatura, pe abonamentul Internet L de la fostul Telekom am maxim 500Mbps metropolitan, 100-200Mbps extern. In momentul asta am 200Mbps download / 500Mbps upload cu serverul Orange Bucuresti prin cablu (speedtest.net). Dar nu prea ai ce face cu reteaua locala ca toate serverele importante sunt in Europa de Vest. Problema e ca si la Digi e peering-ul chiar mai prost pe extern, cred ca indiferent de abonament.
la 06-06-2023 09:01 PM
Pana la urma au rezolvat pentru ca am revenit cu o sesizare noua. Merge foarte bine, inclusiv pe rutele internationale. Au fost destul de prompti, sunt foarte multumit de rezultat.
PS: Culoarea portocalie a ramas, nu ma influenteaza ca n-am TV, din ce au zis
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor