anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa semnal tv și internet de 5 zile

Gabriela78
Începător

Dacă nu am semnal de 5 zile la TV și net, care e soluția? În aplicație scrie ca e defecțiune în zona și echipa lucrează. În call centre îmi spune ca echipa nu lucreaza în zilele de sărbători legale.....au trecut de 3 zile acele sărbători legale. Contractul e făcut în nov. 2022,cred ca nu se poate rezilia fără penalități. Abia aștept sa scap de ei... La Telekom nu am avut probleme de când i-au preluat, e jale! 

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

@Gabriela78: Îți recomand să revii cu o sesizare contactând serviciul clienți Orange de aici. Ei îți vor putea comunica stadiul lucrărilor și durata prognozată pentru remediere. Poți încerca mai repede și prin chat Djingo pentru aflarea unui răspuns. Numai bine.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Poți să îi contactezi și pe Chat Djingo, dar eu am și servicii fixe și când am vreo problemă, apelez la prima variantă expusă.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Gabriela, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?