la 07-06-2023 11:54 AM - editat ultima oară la 07-06-2023 11:58 AM de DanielaH
Dacă nu am semnal de 5 zile la TV și net, care e soluția? În aplicație scrie ca e defecțiune în zona și echipa lucrează. În call centre îmi spune ca echipa nu lucreaza în zilele de sărbători legale.....au trecut de 3 zile acele sărbători legale. Contractul e făcut în nov. 2022,cred ca nu se poate rezilia fără penalități. Abia aștept sa scap de ei... La Telekom nu am avut probleme de când i-au preluat, e jale!
la 07-06-2023 12:04 PM
@Gabriela78: Îți recomand să revii cu o sesizare contactând serviciul clienți Orange de aici. Ei îți vor putea comunica stadiul lucrărilor și durata prognozată pentru remediere. Poți încerca mai repede și prin chat Djingo pentru aflarea unui răspuns. Numai bine.
la 07-06-2023 01:24 PM
Salutare!
Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Poți să îi contactezi și pe Chat Djingo, dar eu am și servicii fixe și când am vreo problemă, apelez la prima variantă expusă.
Baftă!
la 09-06-2023 08:47 AM
Gabriela, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor