la 07-08-2024 08:17 AM - editat ultima oară la 12-08-2024 04:49 PM de DanielaH
Bună ziua,
Am trei Tv - ul si la doua dintre ele sunt doar 5 canale HBO si Cinemax? Care sa fie motivul ?
la 12-08-2024 04:39 PM
Da. A fost o problemă în toată țara la cei cu IPTV aleatoriu nu la toți . Departamentul IT a rezolvat problema în vreo trei ore
la 07-08-2024 08:27 AM
Salut,
Nu prea inteleg intrebarea. Deci ai 3 aparate TV (banuiesc ca diferite). Si la 2 dintre eie, ai doar 5 canale....? 5 Canale HBO si 5 Cinemax? Sau cum? Ca nu prea iese la socoteala. :))
Oricum, in prima instanta, iti recomand o rescanare de programe. E posibil ca grila sa se fi modificat.
la 07-08-2024 08:34 AM
Daca problema este matematica, eu nu mă bag.🤔
07-08-2024 08:29 AM - editat 07-08-2024 08:41 AM
Buna,
5 canale sunt suficiente.
Ce canale lipsesc?
Unele canale se repeta fiind atât în format SD cât și HD .
Poate unul din televizoare nu recepționează HD.
la 07-08-2024 09:56 AM
Daca iti arata doar acele 5 canale, probabil ca iti arata doar ce ai datorita CI+. Da o rescanare si ar trebui sa regasesti toate celelalte canale.
la 07-08-2024 11:04 AM
@Catrina12, ai făcut o rescanare a canalelor? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
la 07-08-2024 12:13 PM
Da, am făcut o scanare a canalelor ( am IPTV) și nu s-a remediat .Dupa cum am spus în grila nu sunt decât HBO și Cinemax(5 canale).
A venit un reprezentat Orange și a spus ca este o problema de la IT. A deschis tichet și astăzi o să se rezolve .
Tehnoogia IPTV este învechită și trebuie schimbată .
la 07-08-2024 12:15 PM
Mulțumim pentru detalii și feedback. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 07-08-2024 12:28 PM
Aaa, e alta mancare de peste. Am crezut ca e vb de televiziune prin cablu sau satelit. Da, e partea de internet de vina. Daca vei mai avea probleme, data viitoare iti sugerez sa dai mai multe detalii, ca sa poti primi sfaturi mai bune.
Te rugam sa ne anunti cum s-a rezolvat situatia!
la 07-08-2024 12:46 PM
Este mai dificil prin mesaje.
07-08-2024 01:25 PM - editat 07-08-2024 01:26 PM
Salutare!
Vezi să nu ai selectat cumva la scanare ceva de genul ,,caută canale codate". Schimbă cumva modul de căutare!
Dacă este de la ei, atunci e explicabil!
la 12-08-2024 11:54 AM
@Catrina12, s-a rezolvat situația?
la 12-08-2024 04:39 PM
Da. A fost o problemă în toată țara la cei cu IPTV aleatoriu nu la toți . Departamentul IT a rezolvat problema în vreo trei ore
la 12-08-2024 04:49 PM
Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor