la 11-11-2022 12:55 PM - editat ultima oară la 15-11-2022 08:56 AM de DanielaH
Buna ziua. De pe 4.11.2022 nu avem internet din cauza unei probleme de infrastructura cică la centrală de internet din zona Popesti Leordeni, Ilfov. Sun zilnic la 300 si întreb statusul sesizării si îmi spune ca se urgentează, zilnic se urgentează dar nimic nu se întâmpla de fapt. Am făcut sesizare prin aplicație pe 4 Noiembrie si de 7 zile nu s-a rezolvat. Postez si aici din disperare pt ca pur si simplu nu știu unde sa mai sun si ce sa mai fac sa se rezolve, sau măcar sa îmi răspundă cineva de la Orange Technic sa îmi spună ca dacă se știe problema, ar trebui sa se știe si o estimare de rezolvare. Niciun semne altul decât sa așteptăm ca vom primi sms când se rezolva. Pana atunci eu cum lucrez de acasă? Asta nu mai interesează pe Orange dacă nu îmi furnizează atâtea zile internet! In afara de răspunsul ca se urgentează, altceva nu știu. Stau si astept sa am net de 7 zile!!!! Sa nu mai zic ca a trecut demult termenul de 72h perioada de intervenție pentru remediere!!!
la 11-11-2022 02:31 PM
Salut, Andreea! Bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută întâmpinată de tine și îți mulțumim ca ai împărtașit-o cu noi, aici în Comunitate. Am convingerea că este un caz izolat și sperăm ca el să nu afecteze relația ta cu Orange.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.
la 11-11-2022 03:31 PM
Buna,
Nu știu cum as putea sa continui cu Orange pt serviciile fixe după tot ce am povestit. Suntem 13 persoane încă fără internet in zona. Am fost 500. Si daca eram un un caz izolat, cum zici tu, tot nu e ok. Eu daca îmi încălcam obligațiile contractuale nu eram tratată ca un caz izolat!
O sa fac sesizare la ANPC si o sa vreau sa închei contractul pe motiv ca Orange nu si-a respectat termenul de intervenție de 72h. Sper sa reușesc! Revin cu status deși eu cred ca la cum au decurs pana acum lucrurile, o sa fiu fără Internet si sapt viitoare! Mare dezamagire. Contractul era de la Telekom si din 2016 nu am avut o întrerupere mai mare de 4h la Telekom. I-a preluat Orange si stam de 7 zile fără internet si fără un răspuns. Trebuie sa așteptăm sms cică….
12-11-2022 10:15 PM - editat 12-11-2022 10:16 PM
Tot cu situatia aceasta ma confrunt si eu. Am deschis sesizarea pe 04.11 la ora 13:30, la ora 19 mi-au spus ca nu a putut sa vina echipa programata initial intre 16-18 la locatie, urmand sa vina a doua zi intre 08-10(sambata), am intrebat daca este o problema doar la mine si raspunsul a fost ca sunt singurul cu sesizare pe ilfov ma acel moment. A doua zi nu a venit nimeni, am sunat in jurul orei 11 sa intreb, mi-au spus ca echipa este le teren si ca se rezolva pana seara. Urmatorul termen a fost luni 07.11, urmatorul 10.11, urmatorul 12.11, astazi am sunat din nou si mi-au oferit un nou termen 15.11. Astept maine sa primesc un raspuns concret privind cauza problemei si un termen real de rezolvare, avand in vedere ca le-am comunicat ca nu sunt convins de abilitatile acelor tehnicieni sa rezolve problema atata timp cat ofera constant termene noi si nu pot sa estimeze corect data cand vom putea beneficia din nou de serviciile fixe. Am incercat sa ii rog sa imi ofere un modem de internet 5G cu cartela pe perioada de nefunctionare a serviciilor, dar au spus ca nu se poate, pot doar sa imi ofere internet nelimitat pe telefon(lucru pe care il aveam deja)…astept raspunsul de maine si il comunic si aici. Cel mai deranjant lucru a fost ca nimeni nu mi-a comunicat nimic, doar eu a trebuit sa sun constant la 300.
la 13-11-2022 08:06 AM
Buna Andrei! Mulțumesc pentru răspuns. Observ ca tu ai avut măcar niște termene, nerealiste dar ai avut. Eu nimic nu am nici acum. Am sunat zilnic la technic si zilnic se urgentează. Am întrebat si eu de o estimare dar din call Center nu au știut sa-mi spună. Mai mult, la un mom dat am întrebat unde e aceasta centrală situată pt ca sunt aproape convinsă ca nu lucrează nimeni si vreau sa ma duc sa confirm😄 cei din call Center nu pot da nicio informație, pot doar sa urgenteze….
Între timp am luat un modem cu internet 4g pt astfel de situații, adică tot am cheltuit niște bani din incompetenta rezolvării unei sesizări. Știu de ieri ca suntem in continuare 13 abonați afectați si probabil, prea puțini ca sa contam pt vreo urgentare la Orange😞 Postez când se va rezolva, nu cred ca prea curând la cum se misca lucrurile.
la 14-11-2022 08:06 PM
Dupa lungi asteptari s-a rezolvat! :)) Chiar cu o zi inainte de noul termen de 15.11 :)) Sa vedem cat de des o sa se mai repete, avand in vedere ca infrastructura nu mai face fata la numarul de utilizatori…
la 14-11-2022 09:16 PM
După ce am citit mesajul tau, am verificat si la mine si s-a rezolvat si la la mine, deci era aceiași problema sau aceiași cauza. Între timp am un router 4G cu care am reușit sa îmi fac jobul de acasă mai bine de o săptămâna. Sunt dezamagita de cum au gestionat problema. Pt cei care sunt Preluați de la Telekom este clar un comportament discriminatoriu! Eu fiind client orange aveam alt meniu pt sesizări decât soțul meu, fost client Telekom. El nu a putut intra niciodată in legătura cu un consultant uman. El primea doar meniul cu roboti.
la 15-11-2022 08:55 AM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și vă mulțumim că ați revenit cu feedback.
Vă mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor