la 29-11-2024 01:58 AM
Buna.Cum sa procedez pentru renegocierea abonamentului? Tocmai am ramas fara canalele Hbo.Nu stiu cand se termina perioada contractuala.La ce numar sa sun,sa si raspunda cineva?
29-11-2024 03:45 AM - editat 29-11-2024 05:24 AM
Salut,
Poți contacta Orange prin formularul de contact in care detaliezi ce anume dorești urmând a fi contactat de departamentul abilitat in maxim 5 zile lucrătoare.
Solutia mai rapida este sa îi contactezi telefonic la numărul 300 (+40 374 300 300 luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00 ) sau prin chat din contul my Orange (aplicația mobilă sau din browser aici)
29-11-2024 03:45 AM - editat 29-11-2024 05:24 AM
Salut,
Poți contacta Orange prin formularul de contact in care detaliezi ce anume dorești urmând a fi contactat de departamentul abilitat in maxim 5 zile lucrătoare.
Solutia mai rapida este sa îi contactezi telefonic la numărul 300 (+40 374 300 300 luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00 ) sau prin chat din contul my Orange (aplicația mobilă sau din browser aici)
la 29-11-2024 07:52 AM
Multumesc Mihai C99.O zi buna!
la 29-11-2024 05:35 AM
Salutare!
Poți să le scrii prin Chat Djingo , din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj, prin completarea câmpurilor aferente sau la numărul 300, dacă ai telefon Orange, iar dacă nu, la 0374300300.
La telefon, după apelare, vei spune robotului Djia ce dorești și te va dirija să intri în legătură cu un consultant. De regulă, combinația corectă este 5-2-0.
Multă baftă!
la 29-11-2024 07:47 AM
Multumesc .O zi buna va doresc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor