anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme internet Timișoara Giroc

Horia_Busulete
Începător

Buna ziua , de 2 zile din data de 13 ianuarie routerul pe care îl folosesc are beculetul POS blinkuind intermitent( din ce știu eu teorie ori e de la fibra optica ori de la faptul că au loc reparatii in zona). Menționez că sunt din Timișoara strada Freziei Giroc și as vrea sa știu dacă cunoaște cineva informații că s-ar lucra în zona sau e strict de la mine problema și trebuie să sun la echipa de support Orange ca sa trimită pe cineva să verifice.

Mulțumesc mult

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Salutare!

Recomandarea ar fi sa suni la Relatii Clienti. Problema poate fi datorata de mai multi factori: o problema zonala (un nod mai important cu problema sau o problema mai apropiata de adresa ta) sau la aparatura ta (o desincronizare a routerului ar fi cea mai simpla).

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Dacă ai Los aprins ( beculețul roșu), verifică toate mufele și conexiunile, inclusiv să nu ai pe undeva fibra îndoită.

Dacă nu constați nimic, scrie-le din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Baftă multă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Horia_Busulete

Poti verifica din aplicatia My Orange daca exista o problema cu abonamentul tau de internet.
Acceseaza optiunea "Asistenta pentru tine" -> Deranjamente sau Altele -> Asistenta -> Deranjamente si urmeaza pasii pentru a verifica serviciul de internet. 

Sa ne spui ce ai descoperit in urma verificarilor.

DanielaH
Moderator

Horia, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?