la 15-01-2025 12:52 PM
Buna ziua , de 2 zile din data de 13 ianuarie routerul pe care îl folosesc are beculetul POS blinkuind intermitent( din ce știu eu teorie ori e de la fibra optica ori de la faptul că au loc reparatii in zona). Menționez că sunt din Timișoara strada Freziei Giroc și as vrea sa știu dacă cunoaște cineva informații că s-ar lucra în zona sau e strict de la mine problema și trebuie să sun la echipa de support Orange ca sa trimită pe cineva să verifice.
Mulțumesc mult
la 15-01-2025 01:23 PM
Salutare!
Recomandarea ar fi sa suni la Relatii Clienti. Problema poate fi datorata de mai multi factori: o problema zonala (un nod mai important cu problema sau o problema mai apropiata de adresa ta) sau la aparatura ta (o desincronizare a routerului ar fi cea mai simpla).
la 15-01-2025 04:00 PM
Salutare!
Dacă ai Los aprins ( beculețul roșu), verifică toate mufele și conexiunile, inclusiv să nu ai pe undeva fibra îndoită.
Dacă nu constați nimic, scrie-le din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Baftă multă!
la 15-01-2025 04:20 PM
Salut @Horia_Busulete,
Poti verifica din aplicatia My Orange daca exista o problema cu abonamentul tau de internet.
Acceseaza optiunea "Asistenta pentru tine" -> Deranjamente sau Altele -> Asistenta -> Deranjamente si urmeaza pasii pentru a verifica serviciul de internet.
Sa ne spui ce ai descoperit in urma verificarilor.
la 16-01-2025 12:44 PM
Horia, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor