la 19-11-2022 04:24 PM - editat ultima oară la 21-11-2022 09:36 AM de DanielaH
Buna ziua
Doar ce a fost solutionata nefunctionarea internetului si acum din nou nu functioneaza. Rezolvati odata cu internetul pe care l-ati preluat de la Telekom ori ma vad nevoit sa reziliez acest contract. De cand ati preluat acest serviciu merge doar cu intreruperi sau deloc.
la 19-11-2022 05:05 PM
Salutare!
Noi, aici în Comunitate, suntem în general clienți și nu putem rezolva ceva, ci doar ajuta cu sfaturi. Îți propun să suni la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi la 1-3-2 ( pentru asistență) sau să le lași un mesaj de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor