anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu internetul de când Orange a preluat Telekom

Zita1
Junior

Dece nu îmi merge internetul ?

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

O sa avem nevoie de mai multe detalii. Nu avem de unde sa tim de ce nu-ti merge tie netul. Cu atat mai mult cu cat noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. 🙂

Daca te-ai duce la un prieten cu intrebarea asta dar fara niciun fel de detalii, ai putea sa te astepti la un raspuns corect si concret? Eu zic ca nu. 🙂 Asa ca, te asteptam cu mai multe detalii, cum ar fi:

  1. esti cu plata facturilor la zi?
  2. ce se intampla cand incerci sa intri pe google.com de exemplu? Primesti o eroare? Daca da, ce eroare?
  3. de cat timp persista problema?

Si tot asa.

Cum ziceam, revino cu mai multe detalii. Altfel nu avem cum sa te ajutam.

Client Orange

Am toate facturile plătit eu prima data am avut Telecom iar de când Orange a preluat nu am aproape deloc semnal se întrerupe mereu mai ales daca pornesc și laptopul nu merge deloc 

Ok, hai sa le luam pe rand.

Deci esti abonat, esti abonat OROC (fost Telekom Fix). Si facturile sunt platite la zi, deci nu avem motiv de deconectare.

Internetul e pe fibra? Sau un router cu SIM inauntru (acel internet 4G)? Semnalul e ok in zona respectiva? Daca intri de pe telefon, ai viteze mai bune?

Ideea e ca, acel internet 4G e destul de slab. Si mai ales daca incerci sa intri de pe mai multe dispozitive...e posibil sa nu faca fata.

Client Orange

Este cu router semnalul este ok până a fost la Telecom n-am avut niciodată problemele acum este dezastru plătesc degeaba că nici nu pot folosi cum trebe

Da...problema e cunoscuta. Odata cu achizitia serviciilor fixe de la Telekom, s-a trecut si pe infrastructura Orange. Ceea ce inseamna ca daca n-ai semnal de la Orange in zona...nici internetul n-o sa functioneze cum ar trebui.

Singura solutie cu adevarat buna ar fi sa treci pe fibra optica. Dar pentru asta depinzi foarte mult de infrastructura existenta in zona in care locuiesti. Poti sa verifici acoperirea aici. Daca exista fibra, ideal ar fi sa treci pe fibra. Daca nu...nu prea ai foarte multe variante.

Poti sa faci o sesizare la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea). Dar, in general, problemele de genul asta nu prea ajung sa se rezolve, pentru ca presupune o investitie in infrastructura din zona respectiva.

Alte posibile solutii ar fi contractarea serviciilor de la alti operatori din zona (Digi de exemplu, daca are fibra in zona). Sau, tot pe partea Telekom, dar servicii mobile. Nu stiu daca ar functiona in cazul asta, dar poti incerca. Saaau, daca au ei altceva, similar ca si tehnologie, dar care sa foloseasca antenele lor din zona aia...ar fi si asta o varianta.

Incepi cu o sesizare la numerele de mai sus. Si cu ocazia asta poti si sa intrebi daca au fibra in zona. Daca nu...din pacate, nu sunt foarte multe solutii.

Client Orange

Bine mulțumesc foarte frumos pentru ajutor și pentru timpul acordat o seara plăcută în continuare 

Cu placere! Si sper din suflet sa se rezolve… E greu fara net, sau cu netul in pioneze. Stiu cum e. 🙂

Daca reusesti ceva, sa ne anunti si pe noi, te rog, in caz ca mai sunt si alti clienti cu aceeasi problema. O eventuala solutie, ar putea sa-i ajute si pe ei.

Client Orange