la 13-01-2023 05:11 PM - editat ultima oară la 16-01-2023 10:38 AM de DanielaH
Dece nu îmi merge internetul ?
13-01-2023 05:21 PM - editat 13-01-2023 05:23 PM
Salut,
O sa avem nevoie de mai multe detalii. Nu avem de unde sa tim de ce nu-ti merge tie netul. Cu atat mai mult cu cat noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. 🙂
Daca te-ai duce la un prieten cu intrebarea asta dar fara niciun fel de detalii, ai putea sa te astepti la un raspuns corect si concret? Eu zic ca nu. 🙂 Asa ca, te asteptam cu mai multe detalii, cum ar fi:
Si tot asa.
Cum ziceam, revino cu mai multe detalii. Altfel nu avem cum sa te ajutam.
la 13-01-2023 05:27 PM
Am toate facturile plătit eu prima data am avut Telecom iar de când Orange a preluat nu am aproape deloc semnal se întrerupe mereu mai ales daca pornesc și laptopul nu merge deloc
la 13-01-2023 05:29 PM
Ok, hai sa le luam pe rand.
Deci esti abonat, esti abonat OROC (fost Telekom Fix). Si facturile sunt platite la zi, deci nu avem motiv de deconectare.
Internetul e pe fibra? Sau un router cu SIM inauntru (acel internet 4G)? Semnalul e ok in zona respectiva? Daca intri de pe telefon, ai viteze mai bune?
Ideea e ca, acel internet 4G e destul de slab. Si mai ales daca incerci sa intri de pe mai multe dispozitive...e posibil sa nu faca fata.
la 13-01-2023 05:32 PM
Este cu router semnalul este ok până a fost la Telecom n-am avut niciodată problemele acum este dezastru plătesc degeaba că nici nu pot folosi cum trebe
13-01-2023 05:39 PM - editat 13-01-2023 05:40 PM
Da...problema e cunoscuta. Odata cu achizitia serviciilor fixe de la Telekom, s-a trecut si pe infrastructura Orange. Ceea ce inseamna ca daca n-ai semnal de la Orange in zona...nici internetul n-o sa functioneze cum ar trebui.
Singura solutie cu adevarat buna ar fi sa treci pe fibra optica. Dar pentru asta depinzi foarte mult de infrastructura existenta in zona in care locuiesti. Poti sa verifici acoperirea aici. Daca exista fibra, ideal ar fi sa treci pe fibra. Daca nu...nu prea ai foarte multe variante.
Poti sa faci o sesizare la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea). Dar, in general, problemele de genul asta nu prea ajung sa se rezolve, pentru ca presupune o investitie in infrastructura din zona respectiva.
Alte posibile solutii ar fi contractarea serviciilor de la alti operatori din zona (Digi de exemplu, daca are fibra in zona). Sau, tot pe partea Telekom, dar servicii mobile. Nu stiu daca ar functiona in cazul asta, dar poti incerca. Saaau, daca au ei altceva, similar ca si tehnologie, dar care sa foloseasca antenele lor din zona aia...ar fi si asta o varianta.
Incepi cu o sesizare la numerele de mai sus. Si cu ocazia asta poti si sa intrebi daca au fibra in zona. Daca nu...din pacate, nu sunt foarte multe solutii.
la 13-01-2023 05:42 PM
Bine mulțumesc foarte frumos pentru ajutor și pentru timpul acordat o seara plăcută în continuare
la 13-01-2023 05:46 PM
Cu placere! Si sper din suflet sa se rezolve… E greu fara net, sau cu netul in pioneze. Stiu cum e. 🙂
Daca reusesti ceva, sa ne anunti si pe noi, te rog, in caz ca mai sunt si alti clienti cu aceeasi problema. O eventuala solutie, ar putea sa-i ajute si pe ei.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor