la 15-02-2024 06:27 PM - editat ultima oară la 15-02-2024 06:47 PM de DanielaH
Salutare. Cum pot afla daca problema cu internetul este de la mine sau de la orange, lucrari etc
la 15-02-2024 06:45 PM
Salutare!
Verifică toate conexiunile, vezi ce se întâmplă dacă dai restart, etc.
Dacă nu, ai variantele prin care poți lua legătura cu Serviciul clienți aici:
https://www.orange.ro/contact/
Eventual, poți să iei legătura prin Chat Djingo ( transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
De asemenea, poți să intri in aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Succes!
15-02-2024 07:39 PM - editat 15-02-2024 07:41 PM
Salut,
De obicei mergand din aproape in aproape, pe cale logica.
De exemplu:
Ai modificat ceva pe partea ta? Daca da, poate fi si de la tine. Daca nu, cel mai probabil e de la Orange.
Daca esti pe fibra, uita-te la router. Ai becul LOS aprins? Daca da, si daca n-ai modificat nimic intre timp, cel mai probabil e de la Orange, pentru ca LOS inseamna Loss of Signal, si e de obicei cauzat de o problema de la furnizor. Nu intotdeauna. Dar in cele mai multe cazuri, asa e.
De asemenea, poti foarte simplu sa intrebi. Nu pe noi, in comunitate, intrucat suntem majoritatea clienti ca si tine, ci direct pe Orange. Cu ocazia asta, in caz ca nu sunt ceva lucrari in zona ta, pot sa si preia o sesizare de nefunctionalitate.
Ai aici metodele de contact.
la 15-02-2024 07:42 PM
M am trezit si nu mergea, la rowter am butonul de power on si wlan in rest dsl onlibe service sunt stinse. Ms frumos oricum
15-02-2024 07:45 PM - editat 15-02-2024 07:46 PM
Stai asa. Ce fel de router ai? Ne poti da un model sau ceva? Pentru ca DSL...imi da senzatia ca nu esti pe fibra, ci pe modem.
De asemenea, ai incercat sa-i dai un restart?
la 15-02-2024 07:51 PM
este de cand eram pe telekom nu a fost schimbat
la 16-02-2024 07:06 AM
Da, e un modem pe linia telefonica.
In spate sunt conectate toate cablurile cum trebuie?
Daca da, mai poti incerca sa-i dai in prima instanta un restart. Daca nu isi revine, poti incerca si un reset (ai pe spatele aparatului un orificiu pentru asta). Si daca nu rezolvi nimic, ia legatura cu cei de la Orange Romania Communications prin mijloacele de contact de aici si fa o sesizare. S-ar putea sa fie o problema de retea.
la 20-02-2024 10:10 AM
@Horatiu1991, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor