- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2024 12:18 PM
Salutare!Am reziliat serviciul de telefonie fixa ,doresc sa predau echipamentul (tel.fix),o pot face prin colet postal? ,prin curier?
Adresa o știu Str Râului, nr 397,Craiova, Dolj
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 11:37 AM
Update 25 martie 2024
Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:
- După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
- În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
- Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.
Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
14-03-2024 12:29 PM - editat 14-03-2024 12:35 PM
Salut Flavius.
Echipamentele trebuiesc predate fizic. Adica iti iei echipamentele si mergi fizic la un magazin Orange Shop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
14-03-2024 12:49 PM - editat 14-03-2024 10:52 PM
Buna cel mai bine ar fi sa iei legătură cu serviciul clienți pentru a afla mai multe detalii:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
14-03-2024 02:32 PM - editat 14-03-2024 08:47 PM
Salut @Flavius4566. Detalii complete și excte regăsești pe acest topic. Și da, se pot trimite prin curier la acea adresă menționată de tine. Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2024 05:06 PM
Eu acum doi ani le-am trimis fara nicio problema prin curier. Sa nu te astepti, insa, sa raspunda cineva daca suni la numarul depozitului, exista doar de fatada. Trebuie sa platesti tu livrarea, altfel iti vor refuza coletul. Nu-i asa ca atunci cand vrei sa instalezi serviciile trebuie doar sa semnezi si-atat, iar cand vrei sa scapi de ele parca n-o mai poti face?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2024 06:53 PM
Salut @Flavius4566
Poti preda echipamentele prin curier sau poate veni tehnicianul sa le ridice. Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face doar în magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops - cele marcate pe harta cu mov) în maximum 5 zile de la desfiintarea serviciilor. Nu este necesară identificarea persoanei care predă echipamentele cu CI. În cazul în care clientul nu a predat echipamentele în cele 5 zile, acesta va fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru a ridica echipamentele de la locatie. Costul este de 6 € (TVA inclus).
Clienții Orange Romania Communications pot preda echipamentele și prin curier (nu personal) la adresa Str. Râului nr 397, Craiova, Dolj sau pot preda și la adresa Gebruder Weiss, Strada Italia nr. 1-7, Depozitul nr.1, Parcul Logistic, situat in Chiajna - Ilfov.
Mai multe detalii despre procedura de retur poți găsi aici: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-internet-%C8%99i-tv/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2024 10:16 PM
Buna seara. As vrea sa stiu ce pot face in cazul in care, am achitat toate facturile la timp, fara nici-o intarziere, a venit un tehnician si a ridicat aparatura (modemul si telefonul fix), lasandu-ma fara telefon, intr-un cabinet medical, unde suna foarte multi pacienti, inclusiv CAS-ul. Acest lucru mi s-a intamplat in Iasi. Doar m-am trezit ca mi se iau toate fara preaviz ....in contextul in care eu nu am solicitat incheierea contractului.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-03-2024 12:31 AM
Salut,
Deci ai lasat o persoană (ca putea fi oricine) sa iti ia modemul si telefonul fix din cabinet si nu ai cerut o explicație?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 11:37 AM
Update 25 martie 2024
Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:
- După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
- În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
- Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.
Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...
