anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oferta comerciala OROC (Telekom)

Trixen
#StarMember
Salutare,
Sunt interesat de un abonament nou de internet, iar la adresa aceea doar fostul Telekom (actualul OROC) are prezenta. Sunand la numarul de telefon afisat peste tot in zona, am ajuns la un domn foarte amabil care m-a redirectionat la colegii din Bucuresti, iar acestia mi-au zis ca se rezolva rapid cu instalarea, dar perioada minima contractuala este de doi ani. Aparent nu se poate accepta o perioada mai mica, chiar fara reduceri comerciale sau suportand costuri de instalare. Ba chiar am avut trei apeluri pentru a putea verifica asta intern.
Am facut luni dimineata o solicitare de oferta comerciala pe site, am primit numar de inregistrare. marti spre pranz am primit notificare ca solicitarea e in atentia departamentului abilitat, iar acum e vineri la pranz si nu m-a contactat absolut nimeni inca.
Asadar, am doua intrebari:
- cat dureaza un proces standard de ofertare? Tot ce am cerut a fost un pachet de internet sau internet + TV la adresa
- este aceasta practica comerciala (cu 2 ani perioada minima) obligatorie la fostul Telekom? Sunt client Orange din 1998 neintrerupt, insa intotdeauna am putut alege o perioada contractuala sub doi ani in anumite conditii
Iar asta pentru ca vreau sa fiu corect. Stiu ca pot solicita mutarea serviciilor la o adresa la care Telekom/Orange nu au cum sa imi ofere serviciile, iar contractul poate fi desfiintat fara cost suplimentar chiar si in perioada minima - ba chiar am facut asta in urma cu 6 ani. Mai mult, chiar am o locuinta la o astfel de adresa, deci pot dovedi oricand ca aici stau si am nevoie sa schimb adresa de instalare a servicii.
Multumesc de feedback. Intrebarile par retorice, insa chiar m-ar ajuta si putin ajutor, ca nu mi se pare ok si voi avea nevoie si de servicii... chiar e musai sa astept pana vine si alt operator in zona? 🙂
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut! Revenim cu răspunsul colegilor noștri la cele două întrebări. Procesul de ofertare/ instalare variază funcție de posibilitățile tehnice din zona respectivă (poate dura de la o zi până la 30 de zile lucrătoare, în cazul în care este nevoie de suplimentare de resurse). În ceea ce privește perioada contractuală, în acest moment pentru serviciile fixe contractele se semnează pe 24 luni.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

svetalex
Maestru
Pot să îți spun că cei de la Orange au o perioadă mai aglomerată și răspund mai greu la sesizări. Au fost ceva probleme cu platformele lor în ultimile zile și sunt în urmă cu timpul de răspuns. De exemplu, eu am sunat luni la Serviciul Clienți și mi s-a spus că voi fi sunată în 24 de ore, însă am fost sunată abia joi... Referitor la oferta Orange, dacă ai deja un abonament Orange, poți alege Pachetele Orange Love: voce mobilă, cel mai rapid internet fix prin fibră și televiziune prin cablu. https://www.orange.ro/love/client-orange-fibra-2000-si-tv-premium

Trixen
#StarMember
@svetalex: Multumesc pentru raspuns, insa intrebarile mele sunt legate de Orange Romania Communications - fostul Telekom. Am scris si in mesajul initial. Orange nu imi poate furniza nimic acolo, doar OROC poate. Am verificat deja asta. 🙂

FLo1
#StarMember
@Trixen: unii mai ”citește” printre rânduri. Experiența cu Telekom a fost întotdeauna cu delay. de ce ar fi altfel acum? Angajații sunt aceiași, doar managementul și un antet s-a schimbat. În rest aceleași metehne. Trist.

DanielaH
Moderator
@Trixen, mulțumim pentru topic! Vom întreba colegii și vom încerca să răspundem la întrebările tale. Revenim.

svetalex
Maestru
Având în vedere că Orange și Telekom sunt acum aceeași familie, de aceea îți ziceam să ai în vedere Pachetele Orange Love. Așa cum zicea și @FLo1 cred că angajații sunt cam aceeași 🙂

Trixen
#StarMember
E buna ideea cu Orange Love. Am incercat deja, dar merge doar cu 4G. Prefer fibra. Am intrebat si nu pot muta fibra pe care o am de la Orange acasa la noua adresa. Din ce am observat pana acum, par a fi doua companii diferite, angajati diferiti, produse diferite, infrastructuri diferite, practici diferite. Da, sunt parte din acelasi grup. Probabil ca in 1-2 ani vor fuziona complet, insa pentru moment punctele comune sunt foarte putine - cel putin din punct de vedere client final.

Razvan
#StarMember
Orange si OROC nu prea se inteleg la mălai, dupa ce a cumpărat actiunile OTE, ORO vrea să scadă suma de plată cu 24 milioane de euro.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Oferta comercială este aceeași, doar grilă tv de la OROC este mai slabă decât cea de la Orange, iar netul are ping mai mare. Îți spune asta cineva care are atât fibră de la Orange, cât și de la fostul Telekom, în locații diferite. Eu aștept cu interes o unificare a grilelor tv, pentru că cele două grile ar fi extraordinar de bine dacă ar forma una.

Razvan
#StarMember
Grila se va uni, după ce companiile se vor reuni sub brandul Orange România SA.

DanielaH
Moderator
Salut! Revenim cu răspunsul colegilor noștri la cele două întrebări. Procesul de ofertare/ instalare variază funcție de posibilitățile tehnice din zona respectivă (poate dura de la o zi până la 30 de zile lucrătoare, în cazul în care este nevoie de suplimentare de resurse). În ceea ce privește perioada contractuală, în acest moment pentru serviciile fixe contractele se semnează pe 24 luni.

Trixen
#StarMember
In cursul zilei am fost contactat de o persoana foarte amabila. Aceasta a avut rabdarea de a imi oferi toate detaliile. Dupa cum banuiam, pot incheia un contract doar pentru internet cu o perioada minima de un an, insa nu se aplica reducerile comerciale si costul propriu-zis e dublu, plus taxa de instalare. Acest lucru nu mai este posibil daca vreau si televiziune in pachet - caz in care singura oferta existenta este pentru perioada minima de 24 de luni. Intr-adevar, apelul a durat destul de mult. Cu toate acestea, m-am simtit in primul rand respectat, nu m-am simtit presat sub nicio forma si m-am simtit informat corect si complet - inclusiv in ceea ce priveste acele stelute mici pe care le gasesti in josul paginii si pe care nu le citesti :) Am putut lua o decizie informata. In cele din urma, am incheiat (prin telefon) contractul si am programat instalarea. Stiu ca sunt carcotas, dar am trai intr-o lume mai buna daca ar fi mai multi oameni precum doamna sau domnisoara cu care am discutat azi!

Trixen
#StarMember
@DanielaH: Iti multumesc pentru raspuns si implicare! Consider ca situatia a fost rezolvata.