la 01-10-2025 04:14 PM - editat ultima oară la 02-10-2025 08:54 AM de DanielaH
Buna ziua! Detin pachetu hbo max platit prin factura iar cand intru pe cont la hbo dupa ce ma loghez imi spune ca nu am nici un abonament activ. Am incercat sa imi introduc codul de facturare cel din 13 cifre iar la celalalt cod cel cu mobilititv am 9 cifre in loc de 8 si nu ma lasa sa ma conectez cu ce am trecut pe factura. Ma puteti ajuta? Sau la ce nr.sa sun? Ca ma tot trimit de la unii la altii... multumesc!
la 01-10-2025 05:26 PM
Salutare!
Probabil e o eroare pe cont. Ia legătura cu suportul din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alege transfer operator sau din Chat Djingo , unde alegi tot transfer operator.
Baftă multă!
la 02-10-2025 01:46 PM
Buna ziua, am urmat pasii de mai sus iar in loc sa ma transfere la un operator mi s-a trimis un mesaj cum ca sunt ocupati si ca revin ei cu un raspuns (la descrierea detaliata ceruta si data de mine) in zilele urmatoare;
la 02-10-2025 11:32 AM
@Paul-700734, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 02-10-2025 12:58 PM
Buna ziua! Nu s-a rezolvat situatia; inca nu am luat legatura cu colegii dvs.; incerc sa fac rost de timp si sa sun astazi..
la 07-10-2025 01:22 PM
Am aceeasi problema. Fost client Telekom cu Internet + HBO (fara TV). M-am trezit ieri ca nu mai merge HBO si asa am observat ca am fost trecut de la OROC la ORO, fara sa fiu instiintat (sau au trimis scrisoare la fostul domiciliu). Noul abonament are aceeasi valoare, dar in loc de HBO apare serviciul voce la acelasi pret (n-am telefonie de la Orange). Am inceput ieri discutia prin chat, poate azi finalizez ca nu dau notificari cand iti raspunde cineva dupa 30min. Te mai si intreaba id client, nume samd desi scrii din aplicatia My Orange.
la 07-10-2025 01:33 PM
Salut tuturor!
Într-adevăr, în acest moment serviciul este nefuncțional din cauza unei avarii tehnice. Colegii nostri lucrează pentru a remedia situația cât mai curând. Mulțumim pentru înțelegere.
18-10-2025 08:15 AM - editat 18-10-2025 08:16 AM
Am aceeași problema, am reușit sa vorbesc cu cineva de la tehnic care m-a indrumat sa sun la HBO. Nu mi-a dat nici o soluție, nu mi-a confirmat si nici nu a infirmat ca sunt probleme la Orange. O conversație care mi-a lasat un gust amar, domnul era excedat si fara răbdare, efectiv m-a făcut sa mai simt de 2 lei. Nici cu HBO nu am rezolvat problema desi băiatul a stat cu mine pana am făcut tot ce mi-a zis, atât t pe telefon, cat SI pe computer. Concluzia a fost ca HBO nu poate rezolva problema. Ce ma deranjează nu este neapărat lipsa unui serviciu platit, ci atitudinea Orange care nu comunica faptul ca sunt probleme tehnice SI se incearcă rezolvarea lor. Dar... asta e societatea in care trăim.
la 18-10-2025 02:48 PM
Ce probleme tehnice taticu ? Eu incerc sa ma conectez la HBOMAX pe internet pentru streaming. Mi-au pastrat credentialele si ma invita sa-mi actualizaz abonamentul la ei direct, fara ORANGE, unde nu mai am niciun abonament. Rezolvati-va financiar problema si nu mai macaniti prostii aici. Nu suntem toti TFL-isti cu scoala in 3 ture.
la 19-10-2025 01:01 PM
Nu îți înțeleg nici mesajul, nici tonul. Am abonament IOrange, cu HBO inclus deci ar trebui să pot beneficia de acest serviciu. Dar…. După, cum spuneam, asta este societatea în care trăim. Felicitări pentru educație și pentru 7 ani de acasă. Numai gânduri bune pentru tine.
la 18-10-2025 02:57 PM
Si eu am patit la fel. HBOMAX a marit pretul cu 2 euro. Pe desfasuratorul facturii ORANGE a ramas aceiasi suma de 4 euro. Urmare acestui fapt HBOMAX cu siguranta i-a notificat pe ORANGE. Probabil nu au cazut la invoiala si HBOMAX a taiat accesul abonatilor prin ORANGE la streaming, lasand doar ce dau pe cele 5 posturi TV. Nu poti afla nimic pentrru ca ORANGE este mormant. Si-au facut niste cai de contact stand dupa gard ascunsi. Te dirijeaza la tot felul de roboti, care saracii nu stiu si zic ca te transfera la un operator uman, care nu este prost sa preia conversatia si sa dea un raspuns competent. Asta este comportamentul **titmisen** fata de clienti de la ORANGE. Nu au anuntat nimic si tac mormant.
la 19-10-2025 01:03 PM
Mulțumesc frumos. Probabil ca va trebui făcut abonament direct la HBO MAX. Să vedem cum rezolvăm cu abonamentul Orange.
la 27-10-2025 02:34 PM
Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că situația a fost rezolvată.
Puteți relua, vă rog, procesul de înregistrare/ validare?
la 27-10-2025 03:11 PM
Mulțumesc pentru informare. Am reușit sa ma conectez folosind varianta de înregistrare prin cod utilizator Orange. Totul este funcțional, am probat și pe telefon, și te tableta.
toate cele bune!
la 27-10-2025 03:20 PM
Mulțumim și noi pentru confirmare! Mă bucur ca fuuncționează.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor