anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu Funcționează Routerul

andrei366
Junior

Salut! 

Routerul meu orange nu mai funcționează, adica  becurile sunt aprinse doar ca wifi ul nu merge. Nici daca conectez prin cablu laptop ul tot nu merge. Scrie ca nu este conexiune la internet, dar becul este aprins. Ce sa fac ? 

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Salut Andrei,

Pentru inceput, incearca sa-i dai un restart. Ce model de router ai? Becul de LOS e aprins?

Daca problema persista si dupa restart, incearca sa suni la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea), si fa o sesizare in sensul asta.

Nu stiu daca gasesti pe cineva astazi. Eventual poti incerca incepand de maine dimineata.

Client Orange

Acesta este router ul, luminile nu clipesc, sunt toate statice dupa cum se vede si in imagine.

@andrei366: Din păcate un alt router antic ”moștenit” din Telekom, router la care Telekom nu a schimbat nimic de decenii bune. Păcat. Dacă poți încerca funcționarea prin LAN ar fi interesant, altfel nu pot decât să-ți recomand un reset și o reconfigurare a routerului într-o primă etapă. Dacă nu atunci doar intervenția celor de la tehnic (serviciul clienți) mai ar fi cu speranțe de funcționare. Îi contactezi telefonic sau din pagina de contact. Succes. 

Mi ai recomanda sa îmi cumpar eu un router sau sa imi aduce cei de la orange unul nou ? 

@andrei366: Din păcate ai un router pe model vechi, cu modem pe linie telefonică. Deci ori cumperi un router ADSL (pe linie de telefon fix), ori ceri schimbarea lui cu un model care să fie funcțional. 

Ideea este că dacă ai fibră optică în zonă, optează pentru aceasta. Altfel, poate te ajută mai bine un router 4G, dacă semnalul este bun în zonă. Dar modelele ADSL... sunt antichități. Dacă este singura variantă, încearcă să ți-l schimbe, deși ți se va propune o variantă 4G.... în lipsa unei infrastructuri de fibră optică. 

FLo1
#StarMember

@andrei366: Bun venit în Comunitate. Dacă după un restart la router internetul nu funcționează, revino pe topic și descrie care leduri sunt aprinse / pâlpâie și eventual specifică tipul de router pe care-l ai. Te așteptăm cu vești.  

Acesta este router ul, luminile nu pâlpâie, sunt statice.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi la 1-3-2, pentru asistență. Dacă nu poți lua legătura așa, scrie-le prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact/ Contactează-ne din My Orange.

Sper să reușești!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@andrei366, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?