la 08-12-2022 11:31 AM - editat ultima oară la 08-12-2022 11:39 AM de DanielaH
Prea de tot
În urma cu un am optat net la priza (rom telecom) de cand a preluat Orange nu merge de loc e scos din priza am optat la alta firma...
La Orange mi sa spus ca trebe sa plătesc în a un an ....pana la urma degeabasta sa vad ca vine factura de 88 lei de la 40 ? Cum e posibil asa ceva chear nu le face nimeni nimic ..Sunt mai multe cazuri în zona...
Abonament de la 40 la 88 și nu folosesc nu am semnal deloc cum e posibil ce e de făcut sa scap de firma asta?
CE E DE FACUT? MS
la 08-12-2022 12:28 PM
Salutare! La ce te referi când spui net la priză? Internet prin priza de 230V sau prin cablu de Cu? Scrie mai citeț ca să poate fi decodificat mesajul transmis de tine.
la 08-12-2022 12:52 PM
La asta probabil se refera @Guty https://mobile.telekom.ro/nelimitat-wifi/
@Guty pentru a rezolvat problema deschide o sesizare pe motiv de lipsa semnal in zona ta, dupa ce se vor face verificari de catre echipa tehnica ti se va propune sa renunti la acest abonament. Poti deschide sesizarea din pagina de contact Orange: https://www.orange.ro/contact/
la 08-12-2022 05:36 PM
Salut Guty,
Poti face o poza echipamentului la care te referi? Cred ca ar ajuta foarte mult.
Multumim.
la 08-12-2022 05:47 PM
Salutare!
Orice serviciu nefuncțional trebuie anunțat și sunt convins că se va rezilia. Poți trimite o sesizare, dar cu dovezi referitoare la faptul că nu funcționează, la adresa de email rezilieri@orange.com.
De asemenea, poți să le scrii aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor