la 09-09-2022 03:09 AM
la 09-09-2022 07:25 AM - editat ultima oară la 27-06-2024 02:32 PM de DanielaH
Salutare! Te sfătuiesc să iei legătura cu suportul lor și să le explici situația, pentru că în ultimul timp au fost destule schimbări și cine știe ce s-a întâmplat. Mă gândesc că o discuție cu ei n-ar strica.
Poți să-i contactezi astfel: Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:
- 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications);
- 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming);
- 021 9890 - pentru informații despre oferte.
De asemenea se poate folosi și adresa de e-mail: reclamatii@orange.com sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania).
*document updated 27.06.2024
la 09-09-2022 11:01 PM
la 09-09-2022 11:03 PM
la 09-09-2022 11:05 PM
la 10-09-2022 04:29 PM
la 10-09-2022 04:32 PM
la 10-09-2022 04:45 PM
la 10-09-2022 04:52 PM
la 10-09-2022 05:04 PM
la 10-09-2022 05:05 PM
la 10-09-2022 05:07 PM
la 10-09-2022 05:10 PM
la 10-09-2022 05:12 PM
la 10-09-2022 05:17 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor