la 01-07-2025 05:32 AM - editat ultima oară la 01-07-2025 07:10 AM de FLo1
Nu am servicii de internet și voce pt numărul 021352xxxx de aprox o luna, nu pot lua legătura nici prin my Orange nici prin chat pt a semnala aceste probleme ! Proaste servicii de contact !
la 01-07-2025 05:48 AM
Salutare!
Poți suna după ora 8.00, la numărul 0374300300. Ai detalii despre toate metodele de contact aici .
Baftă!
01-07-2025 06:07 AM - editat 01-07-2025 06:09 AM
Salutare!
Pentru a lua legătura cu un operator uman prin chat-ul din aplicația My Orange, trebuie mai întâi să soliciți transferul către un consultant. După ce ești redirecționat, poți descrie în detaliu problema întâmpinată.
Este important de știut că discuțiile prin chat nu se desfășoară în timp real, însă mesajul tău va fi înregistrat, iar un reprezentant Orange îți va răspunde ulterior, de obicei într-un interval rezonabil de timp.
Dacă suni de pe un abonament Orange, poți naviga rapid în meniul interactiv folosind combinația de taste 5-2-0 pentru a fi direcționat către un operator uman.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
De asemenea le poți scrie pe Facebook printr-un mesaj privat despre problema întâmpinată.
la 02-07-2025 09:34 AM
@Stefan651, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 03-07-2025 10:16 PM
Nu s.a rezolvat ! Pe 2 iul am primit un mesaj ca a fost vb de o avarie in zona și ca s.a rezolvat, dar degeaba, eu tot nu am servicii de voce și internet ! O sa ma duc in mall Baneasa , este un birou Orange cu publicul și o sa renunț la servicii, pt ca factura am plătit.o întreaga și eu nu beneficiez de servicii de o luna și mai bine…
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor