07-02-2025 01:45 PM - editat 07-02-2025 01:46 PM
Buna, de 2 ani si ceva incerc sa imi fac contract la Orange(in primul rand pentru TV) si primesc acelasi raspuns: nu exista port liber, in cazul in care un vecin renunta la servicii atunci puteti beneficia dvs’, nu mi se pare normal in anul 2025 sa dai de asemenea probleme, a mai patit cineva asta, s-au gasit solutii? Se pot suplimenta porturile?
la 07-02-2025 01:55 PM
Salutare!
Problema este alta: depinde cum (si unde) sunt montate porturile. Daca este nevoie de vreo aprobare pentur suplimntare (schimbare casete tehnice, posibil necesitate de aprobare din partea Asociatiei de Bloc, Primarie, etc), plus ca ar "riscul" nerecuperarii serviciilor sumplimentare pentru un nou client.
Oarecum sunt in aceeasi situatie: sunt singurul din bloc care ar dori Orange, dar restul (aproximativ 160 de apartamente) nu prea ii intereseaza (practic, prin inactiune, nu vor sa schimbe Digi. Sincer, daca as fi eu Orange, nu stiu daca as face montajul/conectarea pentru un singur client. Sper ca intelegi de ce: costurile raportate la incasari.
la 07-02-2025 01:59 PM
Da inteleg, ideea este ca toata lumea din bloc este la Orange, casetele sunt pe casa scarii, un alt raspuns din partea lor ar fi ca cineva are doua porturi, desi mi se pare inadmisibil sa nu reuseasca sa faca ceva si pentru cel care nu are, e ultimul apartament cumparat din bloc si nu mai exista fix un port liber..
la 07-02-2025 02:06 PM
Depinde cum au fost puse casetele: daca au fost subdimensionate (adica 100 apartamente si 99 de porturi), solutia tehnica ar fi o mica lucrare de a bifurca un port (nu stiu daca se poate tehnic, dar...).
Totusi, cum stai cu semnalul in zona? Nu e solutie optima (internet prin SIM+tv prin satelit) dar... poate fi o mica fortare pentru o perioada.
la 07-02-2025 02:19 PM
Am incercat si satelit, au fost sa verifice daca se poate si au zis ca nu prinde semnal, asa ca am taiat si asta de pe lista, alte variante nu stiu daca mai sunt..din pacate
la 07-02-2025 02:20 PM
Salutare!
Ai făcut sesizare la ei, ai mers la un magazin Orange Shop să întrebi recent?
la 07-02-2025 02:23 PM
Da, telefonic si am incercat la 3 sau 4 magazine Orange in diferite locatii tocmai sa vad daca cineva nu a avut chef sa faca ceva dar a fost acelasi raspuns mereu din pacate
la 07-02-2025 02:31 PM
Fă sesizare scrisă, din secțiunea Contact , mai jos în pagină , unde scrie Trimite-ne un mesaj .
Baftă!
la 07-02-2025 02:37 PM
Mulțumesc, voi încerca si așa!
la 07-02-2025 03:27 PM
Cu mare plăcere! Sper să reușești!
la 07-02-2025 04:42 PM
Salutare,
Pare o prostie ca Orange nu poate suplimenta un port in conditiile in care toti vecinii sunt la Orange. Practic nu poti avea acces la TV/Internet prin fibra pentru ca alti furnizori nu vor dori sa faca conexiunea la bloc pentru un singur client.
Zic sa mai incerci, poate cineva de mai sus la Orange te va baga in seama si te va ajuta.
la 07-02-2025 04:45 PM
Multumesc pentru raspuns, asa e, mi se pare si mie o prostie sa tot incerc de atata timp, fara rezultate, culmea e si singurul furnizor de servicii din zona, altceva in afara de sesizari, telefoane, vizite nu pot face, dar mai incerc..
la 07-02-2025 07:00 PM
Salut @stefania5,
Vrei servicii de la Orange pentru ca au un post TV anume in grila? Nu ai putea sa contractezi la alt operator?
la 07-02-2025 07:20 PM
Nuu, e singura optiune, cel putin deocamdata, pe toata zona rezidențială este doar Orange.
la 07-02-2025 07:24 PM
In cazul acesta mai insista, daca nu se rezolva poți face o sesizare la ANPC sau ANCOM pentru ca nu vor sa te branșeze. Pare mai mult rea voința sau dezinteres decât o problema tehnica.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor